Gå til innhold

OPP i vekt


New Life

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som Asle er inne på (ja Asle, du var ikke mer enn "inne" på det"), lol.

Jo større energioverskudd - jo mer av vektoppgangen vil være fett. Om du har et moderat energioverskudd og kombinerer dette med styrketrening (som bygger muskler) og litt kondisjonstrening (som gjør at du ikke får hjerteinfarkt og øker fettomsetningen) så gjør du ting ganske riktig.

Den siste biten handler om kostholdet. Spis sunt, proteinrikt, få i deg et par ss med omega3, ikke spar på grønnsakene - og vær flink til å spise variert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver også å gå opp i vekt.. Først gjorde jeg det med mest styrketrening, men nå som jeg har blitt i bedre og bedre form (løp bla KK-mila 15.10!!) så har jeg syntes det har blitt morsommere og morsommere å løpe. Og siden jeg ikke har så mye tid i hverdagen, blir det til at jeg tar det.

Selvfølgelig kunne jeg tatt en del pushups, knebøy osv hjemme, men blir det noe til? nope.

Jeg tror jeg har et energioverskudd, passer på å spise mye og aldri være sulten (og kuttet ut sukker). Vil det fungere å gå opp i vekt selv om jeg trener løping? (Dere svarer da ja, så lenge du har energioverskudd går du opp?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...