Gjest aaa Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Noen som har oppskrift? Jeg prøvde meg på en jeg fant på nett, men så etterpå at den skulle ha havremel. Med speltmel ble den tykk som brøddeig...funket ikke å følge punktet om å "helle over i formene" Noen som har noen gode forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Skulle tro at speltmel, proteinpulver, egg og kesam/cc blir helt duganes proteinmuffins. Avhengig av hvor søtt proteinpulver du har kan du søte etter smak, og evt. tilsette bakepulver om du har. Bland ut med melk/vann hvis du vil ha den "rennende". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ok, takk - får prøve med litt melk i neste runde. Jeg tilsatte ekstra kesam og fikk den i det minste i konsistensen til halvtørket sement. Med andre ord fikk jeg den inn i formene, så skal se hvordan det ble Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngunnE Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Bruker sjeldent oppskrift, men prøver meg bare frem i forhold til konsistens. Men vispet egg, CC som moses med stavmikser, en most banan og litt proteinpulver, havregryn til passe konsistens funker veldig fint! katari 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Noen som har oppskrift? Jeg prøvde meg på en jeg fant på nett, men så etterpå at den skulle ha havremel. Med speltmel ble den tykk som brøddeig...funket ikke å følge punktet om å "helle over i formene" Noen som har noen gode forslag? Havremel er jo bare finmalte havregryn Om du har en blender har du havremel Eller misforsto jeg hva du ikke hadde nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coach Hamre - Online PT Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Mange oppskrifter: http://www.proteinpow.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Bruker sjeldent oppskrift, men prøver meg bare frem i forhold til konsistens. Men vispet egg, CC som moses med stavmikser, en most banan og litt proteinpulver, havregryn til passe konsistens funker veldig fint! Kan jeg kjøre havregryn i food processor for å mele den? Eller har du grynene i som de er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Kan jeg kjøre havregryn i food processor for å mele den? Eller har du grynene i som de er? Food processor funker fint det Den jeg bruker i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flakkis Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Du kan bruke food processor ja. Er en fordel å bruke noe med lokk, kan bli litt søl hvis man bare har stavmikser(slik som jeg ) Får stort sett tak i havremel på Ica og coop-butikkene her i byen, har hørt at Rema kan ha det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katari Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg mekket også en røre av prot pulver, havregryn, cc og egg. funket fett det. er som du sier bare å justere tørt og vått så ikke deiligen blir for tørr. Jeg liker å bruke CC fordi jeg føler ting blir mer fløffy da, med banan blir det mer fuktig og søtere. Jeg bare crusher den med en sånn potetmos stappesak så de største klumpene forsvinner. Er du ikke redd for fett er dte bare å ha i smeltet smør også. Husk bakepulver da, så de vokser litt, ellers vil jo egg altid hjelpe til med heveeffekten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katari Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 muffinsjern faktisk. hvor mange får du plass til oppi der da? ( For jeg har ikke nok sjelden-aldri brukte tekniske saker på kjøkkenet som tar opp benkeplass fra før av..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katari Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 nais:) må prøve meg på prot muffins igjen i morgen. lagde en cc/kesam blanding til k velds med prot pulver i. orket bare halve så skal lage left over muffins i morgen før jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.