Gå til innhold

Dropbox, SkyDrive eller Google Drive


Plyo

Anbefalte innlegg

Sitter her hjemme og nerder litt. Et av de mest nyttige programmene jeg har er SkyLagring. Til nå har jeg brukt Dropbox, som synker utrolig bra med pc, mac, android og iphoner. I tillegg har det mulighet til å få såkalte "public links" direkte i windows explorer. Dette betyr at det er superlett å legge ut bilder på for eksempel fitnessbloggen ved bare å legge inn denne URL'en. Samtidig har du ikke lastet opp noe, så hvis du senere vil slette bildet fra nettet kan du bare gjøre det i dropboxen. Nå har jeg teste både SkyDrive med mye mer lagringsplass, og Google Drive. Synes fortsatt at begge disse ligger et godt stykke bak dropbox. Få din egen dropbox så kan du synke bilder og filer selv her: http://db.tt/cW8Gdm2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dropbox 50GB nå, noe som er alt for lite. Så vurderer skifte til Google Drive. De vinner ganske overlegent på pris og ikke minst kapasitet:

Dropbox 2GB - gratis

Dropbox 50GB - $100 per år

Dropbox 100GB - $200 per år

Google Drive 5GB - gratis

Google Drive 25GB - $30 per år

Google Drive 100GB - $60 per år

Google Drive 200GB - $120 per år

Google Drive 400GB - $240 per år

osv..

Dropbox sin grense på 100GB er og ganske begrensende for mange. Det eneste jeg savner fra Google Drive er delingsmulighetene som man har i dropbox. Men dette regner jeg med kommer, google er flink til å gradvis utvide funksjonaliteten på produktene sine.

Så slik det ser ut nå blir det Google Drive 100GB til backup, og dropbox 2GB til fjas som skal deles. Både sparer jeg penger og får utvidet kapasitet, blir ikke feil det.

Ah, innså først nå at plyo kun fisker etter referrals for å få mer gratis lagring. :D Og her trodde jeg du faktisk var interessert i å diskutere løsningene. I feel so used. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...