Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg er en 22 år gammel jente som dessverre er overvektig og har slitt med dette i mange år nå. Jeg har endelig bestemt meg for å endre livsstilen og vil gjerne "komme i gang" med psmf. Men, jeg studerer fulltid og lurer på om noen her har spist etter PSMF-metoden med krevende studier ved siden av? Klarer man å konsentrere seg?

Takker for alle svar :)

Jeg er førstegangs på PSMF, og på dag 2. Jeg er en av de som fungerer dårlig på PSMF. Jeg føler meg mett ca 5-10 minutter etter et måltid, blir igjen veldig godtesjuk av det. Tenker på mat og spesielt sjokolade hele dagen. Dette igjen tærer noe på humøret og energi, så jeg hadde nok ikke maktet noe som krever konsentrasjon nå. Har fri fra jobben til neste fredag, så kan bare sitte hjemme å surmule for meg selv om dagene ;)

Fortsetter under...

Jeg er førstegangs på PSMF, og på dag 2. Jeg er en av de som fungerer dårlig på PSMF. Jeg føler meg mett ca 5-10 minutter etter et måltid, blir igjen veldig godtesjuk av det. Tenker på mat og spesielt sjokolade hele dagen. Dette igjen tærer noe på humøret og energi, så jeg hadde nok ikke maktet noe som krever konsentrasjon nå. Har fri fra jobben til neste fredag, så kan bare sitte hjemme å surmule for meg selv om dagene ;)

Har du gått på diett lenge før du gikk over på PSMF? Høres nesten ut som om leptinet ditt har krasjet.

Har du gått på diett lenge før du gikk over på PSMF? Høres nesten ut som om leptinet ditt har krasjet.

Øhm, mulig jeg burde visst det her men... hva vil det egentlig si at leptinet har krasjet..? :wub:

Får egentlig litt vondt av deg, for det er visst du som ender opp med å gi alle oss hodeløse høner (noen haner også kanskje?) svar på det vi lurer på... :wub: veldig snilt :D

Annonse

Øhm, mulig jeg burde visst det her men... hva vil det egentlig si at leptinet har krasjet..? :wub:

Får egentlig litt vondt av deg, for det er visst du som ender opp med å gi alle oss hodeløse høner (noen haner også kanskje?) svar på det vi lurer på... :wub: veldig snilt :D

hehe...sånn er det når man prøver å hjelpe :p

Leptin er et hormon som forteller kroppen din at du holder på å sulte ihjel. Når leptin faller vil hjernen din kjempe mot fornuften din, og du vil bokstavelig talt bli helt gæærn etter mat.

Det blir et ganske heftig underskudd. Hvordan trener du på PSMF-en?

Første dag i går, trente 10 min rolig sykling som oppvarming, så ble det 30 min styrke med en del lettere vekter enn til vanlig. Tenkte jeg skulle ha 3 dager i uka med lett styrke når jeg holder på med dette.

Leptin er et hormon som forteller kroppen din at du holder på å sulte ihjel. Når leptin faller vil hjernen din kjempe mot fornuften din, og du vil bokstavelig talt bli helt gæærn etter mat.

veldig gøy egentlig, for hver gang du skriver et innlegg så ser jeg for meg denne "ape-avataren" din(som i grunnen ikke ser så smart ut) komme med veldig bra og informativ informasjon, mens hjelmen er litt på skakke...:rofl: stemmer liksom ikke heeelt overrens.

Oj, det er såpass ja. takk for svar.

hehe.. kanskej jeg har konstant leptin-kræsj jeg da..:whistling::wub:

Annonse

Jeg pleier å anbefale http://myrevolution.no/vital-arctic-oil-300ml-261. Veldig god pris når man kjøper en 10-pack.

Smaken er relativt nøytral, men det er klart man kjenner at man har helt olje ned i halsen. Det smaker ikke harskt, og det er ikke noe særlig tilbakeslag. Jeg er *veldig* sær på oljer. Beste tipset er å spise noe eller drikke en proteinshake rett etterpå, så forsvinner oljefølelsen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...