lotteb Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hei ! sliter litt med trenings motivasjonen i det siste og har funnet ut at det er lettere å komme meg på trening om jeg er med på gruppetimer alla elxia power. lurte på om dette er effektiv styrketrening og kan telles som en god økt,eller om det bare er tull ? håper på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Elisabeth Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Samme her. Det er gøy å trene sammen med andre Hvis du øker på vektene for hver gang, så vil det absolutt være bra styrketrening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akuline Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Effektiv styrketrening vil jeg ikke kalle det. Til det er det alt for mange repetisjoner med alt for lav vekt. Det går heller under muskulær utholdenhetstrening enn styrke. Når man kjører knebøy med en vektstang som er så lett at man klarer løfte den opp på ryggen med armene, så sier det seg selv at det ikke akkurat er spesielt bra styrketrening. Men for all del, det er jo bedre enn om du ikke kommer deg på trening i det hele tatt Og du får jo beveget skrotten og trent, muskulær utholdenhet er jo ikke dumt å ha det heller. For ekstra motivasjon vil jeg anbefale Fitocracy. Trigger litt konkurranseinstinkt for meg, ihvertfall Christine Pusen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estella Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Bare tull er det vel ikke, men det er utholdende styrketrening og kan ikke erstatte en tung styrkeøkt. Hva med å prøve å bytte litt på? (Det er uansett det mye bedre å trene elixia power enn ingen ting og om den timen får det til å gå på trening ville jeg ikke droppet den) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine Pusen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Har prøvd sånn time, og jo...man blir sliten selv med lette vekter siden man kjører så utrolig mange reps, men vil ikke kalle det veldig effektivt om man er ute etter å bli sterkere eller bygge muskler. Noen ganger synes jeg også farten er såpass rask at man ikke rekkerå gjøre øvelsen skikkelig ( sette seg dypt ned i knebøy osv.. ) Men..sliter du med motivasjon er dette myyye bedre enn å ikke trene styrke, du får økt utholdenheten din betraktelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarjeii Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Elixia Xfit, fikk jeg mye framgang av! Veldig greit å ha en gruppetime med tung styrke i hele kroppen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine Pusen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ja, x-fit er noe lignende crossfit, myye tøffere enn bodypump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotteb Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 da fortsetter jeg med elxia powern min da! pleier å ha 10 - 20 kg på stangen gjennom hele økten (kommer ann på øvelsen) men jeg kan nok øke litt mer på ben ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Elisabeth Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 da fortsetter jeg med elxia powern min da! pleier å ha 10 - 20 kg på stangen gjennom hele økten (kommer ann på øvelsen) men jeg kan nok øke litt mer på ben ! Kjør på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.