kimz Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 funker det? bi-effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PG* Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Den ble busta for å inneholde ulovlige mengder og ting som ikke stod på innholdsdeklarasjonen, så ikke så mange som selger den lenger.. bi effekten er vel at man blir litt hyper om man er sensetiv på koffein. evnt litt hurtig hjertefrekvens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har ikke brukt de som noe annet enn party og eksamensdop. Men funker fint til det. Bi-effektene er samme som med all annen koffein/geraniumpreparat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirstij Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Samboeren min brukte det mye, men vet ikke om slankeeffekten var så veldig til stede... Som eksamens- og nattvaktsdop fungerer det opptimalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimz Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 var "slanke" effekten jeg tenkte på da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Liten. En tur ekstra hver dag på 30 minutter er mer effektivt. Slanker lommeboken bra! Litt ny slanking og sånt. Kan jeg spise snickers på den turen ? For å faktisk svare på tråden: Den fungerer akkuratt som alt annet med koffein og andre litt fancy ting i. Kostilskudd med koffein kan fort føre til at en blir avhengig av koffeinen for å komme seg gjennom dagen og treningen, trener alt for hardt, får ikke restituert skikkelig, sliter ut nervesystemt og føler seg drit. Derimot en tur på 30 min vær dag som Asle foreslår har bedre fettforbrennende effekt i tilleg kan det hjelpe deg med å slappe av og restituere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderviking Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Den ordentlige Ripped freak er nok mer hårete enn en spasertur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderviking Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det var ephedra i den første utgaven, ikke den pinglegreia der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatea Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg fikk hjertebank av den, var sikkert den første utgaven. Jeg har en boks stående, tok bare 4 kapsler av den, ble rett og slett veldig uvel når jeg tok det... Altfor sterkt for meg ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 De selger ripped freak på nytt nå i norge (gymgrossisten.no bl.a) men den er like effektiv på fettforbrenning som å ete gummibjørner. Man vet jo man går ned i vekt med riktig kosthold og trening.. Men vanskelig å synse hvor få kcal slike preparater hjelper. Eneste jeg kan si som funker (på appetit og energi i forhold til trening) er lipo6black (er vell noe av det kraftigste du får kjøpt lovlig rundt omkring, dog ikke i norge), fatburners kan sammelignes med preworkoutprodukter..Får deg til å kjøre ekstra på trening, kan øke hjertefrekvensen (egenerfart, kan på visse personer være farlig), hovedsakelig pga stimulantene at du merker dem..Merker du en redbull får du det morsomt med disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.