Gjest xxxxxx Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Ler så jeg griner av mister på romaskinen:rofl: Genialt! Siter
Assie Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Hva er "roflmao lulz" med denne? mye bra øvelser der for de som driver med kampsport. Michael S, Gompen og Wolfie 3 Siter
Henrik Hope Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Han har ihvertfall blitt fortalt at man skal bruke beina når man ror:P Siter
Gjest xxxxxx Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Han har ihvertfall blitt fortalt at man skal bruke beina når man ror:p Tror noen har hatt det gøy med han ja, med mindre han bare var så dum.... Siter
Gjest Jester Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Hva er "roflmao lulz" med denne? mye bra øvelser der for de som driver med kampsport. Er ikke helt enig, men heldigvis kan vi være enig om å være uenig Siter
Lame Nordstrom Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Som en oppfølging til shake weight videoen over her : Mona Elisabeth, Beatrix og Li na 3 Siter
Gjest xxxxxx Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Og en no pain no gain;) Olaf G., Henrik Hope, obidobi og 5 andre 8 Siter
Gjest xxxxxx Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Som en oppfølging til shake weight videoen over her : Hahaha, skrattler! :rofl: Siter
Regina Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Ettersom jeg sliter litt med å bikinikropp til sommeren, så er kanskje dette løsningen??? Fjonana, Gamla, Rek og 6 andre 9 Siter
Gjest ILU Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Halla - har sitti her å leta gjennom tråden for å finne ett bilde av en hund som "svever", hunden løper og har begge føttene i luften. Har google star wars meme, men den du finner der, er ikke den samme som jeg leter etter. Er 99% sikker på at jeg fant bildet i denne tråden. Can u helpz? Siter
Gjest aaa Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Halla - har sitti her å leta gjennom tråden for å finne ett bilde av en hund som "svever", hunden løper og har begge føttene i luften. Har google star wars meme, men den du finner der, er ikke den samme som jeg leter etter. Er 99% sikker på at jeg fant bildet i denne tråden. Can u helpz? Tror den du leter er i tråden med "bilder av medlemmene", der man skulle legge opp dyrebilder man forbant med dem... Siter
Gjest Jester Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Halla - har sitti her å leta gjennom tråden for å finne ett bilde av en hund som "svever", hunden løper og har begge føttene i luften. Har google star wars meme, men den du finner der, er ikke den samme som jeg leter etter. Er 99% sikker på at jeg fant bildet i denne tråden. Can u helpz? Bedre en ingenting Siter
Fjonana Skrevet 23. april 2012 Skrevet 23. april 2012 Halla - har sitti her å leta gjennom tråden for å finne ett bilde av en hund som "svever", hunden løper og har begge føttene i luften. Har google star wars meme, men den du finner der, er ikke den samme som jeg leter etter. Er 99% sikker på at jeg fant bildet i denne tråden. Can u helpz? Dette la jeg ut. Var det dette? ooo 1 Siter
Assie Skrevet 23. april 2012 Skrevet 23. april 2012 Er ikke helt enig, men heldigvis kan vi være enig om å være uenig Har du noen relevant erfaring eller nok kunnskap om kampsport til og kunne uttale deg om det da? Admira 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.