Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

5308

• Gamla

1343

• Andreas87

1157

• KiVi

982

Annonse

Sånn der er alt for vanlig i texas området gitt :o Var noen menn jeg traff offshore som seriøst ikke burde ha vert der ute å heller på en getslim camp haha

Jeg har bare hørt om sånt, dessverre (eller ikke..) ikke sett det i real life :D

Det er ikke vits å se haha. De burde skamme seg så enkelt og greit der det bare :)

Hørte fra ei venninne som reiste rundt i 3 mnd at hu kom innom en småby hvor ALLE hadde lik klipp... du veit, langt i nakken og pigg på toppen? :D

Annonse

Hørte fra ei venninne som reiste rundt i 3 mnd at hu kom innom en småby hvor ALLE hadde lik klipp... du veit, langt i nakken og pigg på toppen? :D

Er komedie i seg selv å se hvordan de går kledd og klipper seg haha.

Så tror de jo oss fra norge som faktisk kan kle oss litt er homser bare for vi går sammen og shopper haha.

Fikk masse rare blikk jeg og en annen på jobben lol

Men nå må vi snart finne noen bilder så det ikke blir spam her :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...