Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

Fordi jeg kan ikke for sagt hvor latterlig det er at dette er en "plus-size model", jeg lo meg skalla når jeg så det faktisk. Fucking Cosmo.

1044497_10152660026623706_4619419118858037829_n.jpg

Tror denne saken har blitt blåst ut av proporsjoner. Er ikke greia plus-size supermodel? Om du sammenligner henne med de som vanligvis går ned catwalken er hun vel plus-size i forhold til dem?

PS: Jeg uttaler meg på ingen måte om selve vekten til Frøken Lawley eller modeller i moteindustrien generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne saken har blitt blåst ut av proporsjoner. Er ikke greia plus-size supermodel? Om du sammenligner henne med de som vanligvis går ned catwalken er hun vel plus-size i forhold til dem?

PS: Jeg uttaler meg på ingen måte om selve vekten til Frøken Lawley eller modeller i moteindustrien generelt.

What?

Poenget er jo hvordan de kan si at hun er en plus-size model, super eller ikke spiller ingen rolle. Det som er hele probelemet er at alle de skjelettkreaturene som går på catwalken anses som forholdsmessig normalt, da Lawley anses som plus-size (altså lettere lubben). Det er så feil det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?

Poenget er jo hvordan de kan si at hun er en plus-size model, super eller ikke spiller ingen rolle. Det som er hele probelemet er at alle de skjelettkreaturene som går på catwalken anses som forholdsmessig normalt, da Lawley anses som plus-size (altså lettere lubben). Det er så feil det!

Understrekte "model", ikke "super" eller "supermodel". Jeg er enig med deg, og de fleste at den industrien der har et helt forvridd syn på hva som er normalt og vakkert, men her brukes "plus-sized model" i sammenheng. På samme måte som man kan si en fotballspiller er tykk i forhold til de fleste andre fotballspillere. Den bodybuilderen der er liten i forhold til de andre bodybuilderne i hans vektklasse, den basketballspilleren er lav i forhold til de andre basketballspillerene. Og til slutt "Dette er en plus-sized model i forhold til de fleste andre modeller" ikke: "Dette er en pluz-sized kvinne i forhold til de fleste andre kvinner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understrekte "model", ikke "super" eller "supermodel". Jeg er enig med deg, og de fleste at den industrien der har et helt forvridd syn på hva som er normalt og vakkert, men her brukes "plus-sized model" i sammenheng. På samme måte som man kan si en fotballspiller er tykk i forhold til de fleste andre fotballspillere. Den bodybuilderen der er liten i forhold til de andre bodybuilderne i hans vektklasse, den basketballspilleren er lav i forhold til de andre basketballspillerene. Og til slutt "Dette er en "plus-sized model" i forhold til de fleste andre modeller".

Prinsippet ligger i at hun regnes som plus-size, don't care om det er i forhold til resten av verden, tatt i sammenheng osv. Er faktisk uforsvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...