Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tving ned det du ikke liker. Lær deg å like det. Jeg tror neppe du spyr, og gjør du det, går det sikkert over etter noen omganger.

Viljestyrken må overvinne kroppens behov for å ha det behagelig om du skal få til det du ønsker.

Hater du alt som gjør kroppen godt, evt. hater mye som gjør kroppen godt, da har du et valg å ta. :)

PS - proteintilskudd fins i ca alle mulige fasonger. Jeg hater tanken, og holder meg til " naturlige kilder " :D

Fortsetter under...

Tja, en jente som aldri har brukt kroppen sin har vel strengt tatt ikke en fettprosent på 12,5-19, men heller en del over dette...

Gikk litt fort i svingene her, ble litt i laveste laget :). Hun er slank med en vekt på 64 kg og den høyden, så tipper 18-22% et sted, noe som vil bety ca. 50-52 kg ffm. Det vil uansett være på gramnivå ifht. proteininntak. Beklager regnefeilen:)

Tving ned det du ikke liker. Lær deg å like det. Jeg tror neppe du spyr, og gjør du det, går det sikkert over etter noen omganger.

Viljestyrken må overvinne kroppens behov for å ha det behagelig om du skal få til det du ønsker.

Hater du alt som gjør kroppen godt, evt. hater mye som gjør kroppen godt, da har du et valg å ta. :)

PS - proteintilskudd fins i ca alle mulige fasonger. Jeg hater tanken, og holder meg til " naturlige kilder " :D

Helt enig. Den eneste måten du kan vokse på (fysisk og psykisk) er å gå ut av komfortsonen din. Etterhvert når du har gått ut av komfortsonen din vil du få et annet syn på verden.

blææææ... dere må jo fortelle meg at det er heeelt greit, bare spis skive med nugatti du, Silje, du sterk og slank av det også!!!!!!!!!!:cool:

Hehe ;) Men innerst inne tror jeg ikke det er det du vil høre heller. Kjipt at du ikke er så glad i CC og mager kesam, det går på høykant for meg hver eneste dag. Jeg liker godt mager kesam med Wild berries eller eple/pæresmak (fun light) og litt søtning, og CC med kanel, søtning og eple. Ellers er CC veldig godt med avokado og sitronsaft + salt og pepper, gjerne på 2-3 knekkebrød. Lykke til, og jeg tror du kan bli frelst om du holder ut litt tilvenning. :)

EDIT: Forresten så begynte jeg med mager vaniljekesam, litt nøtter og 1 oppkuttet eple sammen i en skål. Den kesamen inneholder 5% sukker, men var som yoghurt for meg. Uansett, slik begynte eventyret :)

hehehe ja, jeg vet, det er jeg som må jobbe med min sarte tunge! :p fikk en god idé av en annen logg her inne om å bygge opp med pålegg, kjøttpålegg, osv så til frokost spise jeg 1 skive med en stabel av pålegg istedenfor 3 skiver med vanlig pålegg :p så får jeg jobbe med den grusomme CC'en og Kesamen :p

Annonse

hehehe ja, jeg vet, det er jeg som må jobbe med min sarte tunge! :p fikk en god idé av en annen logg her inne om å bygge opp med pålegg, kjøttpålegg, osv så til frokost spise jeg 1 skive med en stabel av pålegg istedenfor 3 skiver med vanlig pålegg :p så får jeg jobbe med den grusomme CC'en og Kesamen :p

Ja, ta ikke bare en hamburgerryggskive, ta hele pakken! :D

Haha, jepps! :D Men jeg foretrekker heller hele påleggspakken, i stedet for poteter^^ ;) Rart mamma ikke enda har merka at de blir veldig fort tomme..!

Hehe, måtte bare xD Klinger ikke like bra, selv om jeg foretrekker skinke framfor poteter :-P

Haha, drit i brødskiva, spis hele påleggspakken i stedet ;-) Brødet er overflødig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...