Gå til innhold

Kampsport tråden


DC_Flisen

Anbefalte innlegg

Kampsport tråden:

3665751_f520.jpg

Ser ingen tråder som kun handler om kamsport, så da tenkte jeg vi kunne lage en.

Diskuter alt man har på hjertet om kamsport, fra norsk kampsport til UFC etc.

Anbefaling av kampsport klubber, erfaringer fra diverse stilarter, resultater, kampsport på tv, fyr løs:)

Du må ikke ha trent eller trener kamsport for og delta, kampsport fans og mennesker som liker sporten er alle velkommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kampsport <3

Drev aktivt med karate fra jeg var 13-17. Kom til 2. kyu i Shorin Ryu, en lite utbredt stilart her i landet. Vi er stort sett på Sørlandet, hvor jeg trente, og i nord-Norge. Etter jeg ble lei, har jeg hatt noen år uten nå, men jeg starter sannsynligvis igjen når jeg flytter ned til sørlandet i sommer! Kommer litt an på hvor da. Men jeg har veldig lyst.

Har noen av dere vært på budo-sommerleiren i Mandal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oy du kom deg et stykke opp igradene du løpelyta:thumbsup:

vi har samme utgangspunk, jeg holdt det gående et par år lengre men annen kamsport da, og også vil gjerne begynne igjen men da helt ny kampsport denne gangen.

håper du får respons på spørsmålet ditt, og velkommen inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok alle graderingene så fort jeg kunne, og klarte alle første forsøk. Kunne vært svartbelting når jeg var 18 :) Men det kommer.

Hva har du drevet med, og hva vil du starte på?

Nice:)

Her var det for det meste kickboxing, men testet ut en god del annet sånn for og ha prøvd liksom:)

Nå er det vel judo som frister mest hvis jeg begynner igjen, mest pga jeg vil ha en livsstil kamsport som jeg kan gjøre til jeg blir gammel hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

hvor gammel er du å når har du planer om å starte med sånt igjenn da?

uff må jeg si alderen min og greier hehehe:p ifølge loggen din som jeg har forstått er jeg 1 år eldre en deg, på et rundt og fint tall:D

planer for og starte igjen er igrunn åpent, ser nå litt på klubber og stiler hva som kan passe etc.

finner jeg noe jeg liker så hopper jeg plutselig i det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff må jeg si alderen min og greier hehehe:p ifølge loggen din som jeg har forstått er jeg 1 år eldre en deg, på et rundt og fint tall:D

planer for og starte igjen er igrunn åpent, ser nå litt på klubber og stiler hva som kan passe etc.

finner jeg noe jeg liker så hopper jeg plutselig i det:D

hehe var ingen alder å være flau over det da :p snart der jeg å
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp begynt med kampstort igjen. Drev med boksing før og har begynt med Muay Thai nå og satser på å få med meg litt submission wresteling til høsten. Utrolig gøy og en veldig morsom treningsform.

Hva tenker dere om fullkontakt? Er dere enige om at det snart må bli tillatt i Norge? ;)

høres gøy ut,,ååå ja fullkontakt burde absolutt bli lov i norge,,da vi får skikkelig fightere som får utviklet seg max:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...