Gå til innhold

Kampsport tråden


DC_Flisen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ja seff veldig synn at Nordås måtte trekke seg for jeg var sikker på han skulle vinne hele dritten,,men Magga var jo bare beste av damene syntes jeg :p

ja helt enig, el følte meg ikke helt sikker på daniel men håpte selvsagt:D

hvordan brakk du armen forresten på judoen? går treningen såpass heftig for seg der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe neida jeg brakk den ikke på trening,,jeg løp og skulle sparke en kødd i bakken på skolen,sklei på isen og brakk armen,,deet var vellykka gitt,not :eek: der dreit jeg på draget hehe

hehehhe:rofl: det kunne vært årets historie, jeg så det for meg liksom bøllen kommer løpene for og sparke ned en og flyger avgårde på isen og brekker armen.. men så var sikkert ikke du bøllen men han/hun du var ute etter sikkert? kan late som du var bøllen så er det en meget morsom historie:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehhe:rofl: det kunne vært årets historie, jeg så det for meg liksom bøllen kommer løpene for og sparke ned en og flyger avgårde på isen og brekker armen.. men så var sikkert ikke du bøllen men han/hun du var ute etter sikkert? kan late som du var bøllen så er det en meget morsom historie:D
jeg var ikke bøllen,,jeg var jævlig forbanna og tenkte vel ikke så langt at å sparke i fart på glatt underlag ikke er dagens glupeste gjerning hehe,,jeg mener jeg traff da,men uansett var det jeg som fikk meste vondt hahaha,,bare le du,,det var litt av meningen,,viktig ¨å kunne le av seg selv å,,
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var ikke bøllen,,jeg var jævlig forbanna og tenkte vel ikke så langt at å sparke i fart på glatt underlag ikke er dagens glupeste gjerning hehe,,jeg mener jeg traff da,men uansett var det jeg som fikk meste vondt hahaha,,bare le du,,det var litt av meningen,,viktig ¨å kunne le av seg selv å,,

ja lo litt og spøkte med det siden det virker som du så humoren litt i det selv;) viktig og kunne le litt av seg selv ja:D

og folk sier bergensere er så høytidelig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe nå skal jeg kaste bensin på bålet og si JA mange bergensere er veldig høytidelige og tåler veldig dårlig spøk,,men du trenger ikke være bergenser for å ha sånne egenskaper,,sannheten er jo at jeg er østlending som bor i bergen:pååå jeg digger det,,syntes det er mange flotte og veldig hyggelige mennesker her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe nå skal jeg kaste bensin på bålet og si JA mange bergensere er veldig høytidelige og tåler veldig dårlig spøk,,men du trenger ikke være bergenser for å ha sånne egenskaper,,sannheten er jo at jeg er østlending som bor i bergen:pååå jeg digger det,,syntes det er mange flotte og veldig hyggelige mennesker her..

JA nå leker du med ilden, hva i alle dager sitter du og sier om oss!:p:rofl:

men jau sant det, finnes nok litt sånne uansett hvor man er, bra og høre turen over fjellet har falt i smak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...