Gå til innhold

Kampsport tråden


DC_Flisen

Anbefalte innlegg

Sykt bra kamp. Kommer ikke langt som bryter når du møter et sabla godt take-down forsvar. Jeg heiet på Fatima hos damene. Syns dog at finalekampen var ganske kjedelig. Liker det best når begge er litt mer rounda fightere;) Følger dere med på The Ultimate Figther også? :)

ultimate fighter og ultimate fighter bazil:D men liker ikke den live versjonen sågodt som tidligere versjoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fatima var sterk hun,,men å komme i klørne på magga hahaha ja da hjelper det ikke å være fatima engang,,men hvor ser man ultimate fighter?

Sant nok! Det blir spennende å se hvis hun går en kamp mot en som også er god på bakken.

TUF kan også streames litt varierende kvalitet: The Ultimate Fighter | Fast Pass TV

Enig i at TUF-Live ikke er like bra som de andre sesongene. Blir litt masete. Sesong 14 er den beste sesongen så langt. Ekstremt mye bra slossing og det blir selvfølgelig drama når Michael Bisping er med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok! Det blir spennende å se hvis hun går en kamp mot en som også er god på bakken.

TUF kan også streames litt varierende kvalitet: The Ultimate Fighter | Fast Pass TV

Enig i at TUF-Live ikke er like bra som de andre sesongene. Blir litt masete. Sesong 14 er den beste sesongen så langt. Ekstremt mye bra slossing og det blir selvfølgelig drama når Michael Bisping er med;)

De første sesongene er jo helt konge med tanke på realityshow sånn i huset, mye bråk og action der :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare hyggelig, her er en til som er en god mulighet du har sett da, men hvis ikke er den utrolig bra handler mye om mark kerr å pride og ufc i de tidligere dager og hvem elsker ikke de dagene:D

The Smashing Machine (2002) - IMDb

litt eldre film men som nevnt veldig bra:)

Like Water var veldig bra :) Mannen kan sine saker, uten tvil.

The Smashing Machine ligger på Youtube faktisk;) Helt vilt å se hvor brutalt MMA var i begynnelsen. Uten hansker, headbutting, knær til hodet når man ligger nede etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like Water var veldig bra :) Mannen kan sine saker, uten tvil.

The Smashing Machine ligger på Youtube faktisk;) Helt vilt å se hvor brutalt MMA var i begynnelsen. Uten hansker, headbutting, knær til hodet når man ligger nede etc.

stilig lett tilgjengelig for de som ikke har sett den enna da:)

ja var litt texas med mma i begynnelsen:D men gud hvor mange bra kriger det var, merker jeg savner pride hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

8 år ITF Taekwon-Do (1. dan, norgesmester, 4. plass EM, 2 plass Swedish Open, 3. plass Irish Open osv)

4 år Kickboxing (kun norgescupper foreløpig)

4 mnd Boksing

Blodfan av UFC og har en kamerat som jeg trener mye grappling sammen med. Jeg trener og underviser, så det blir omtrent 8-10 timer kampsport i uka.

Det var det meste om meg når det kommer til kampsport :)

Legger ved noen bilder fra div. TKD ting opp gjennom åra.

post-5817-14440856973759_thumb.jpg

post-5817-14440856974529_thumb.jpg

post-5817-14440856974826_thumb.jpg

post-5817-14440856975148_thumb.jpg

post-5817-14440856975424_thumb.jpg

post-5817-14440856975691_thumb.jpg

post-5817-1444085697601_thumb.jpg

post-5817-14440856976349_thumb.jpg

post-5817-14440856976707_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anthony Pettis og det sparket mot Henderson er bare SYYYKT!

I forhold til TKD som showoff sport så er det viktig å skille mellom de to stilartene den er delt i. WTF og ITF. WTF er den mest kjente, den man ser i OL, hvor de bærer vester, ikke slår og har absolutt ingen guard. Jeg driver med en annen stilart, som bruker samme utstyret og samme reglene som Kickboxing (blanding av semi og lett, hvor vi har fjernet pointstop fra semi og uppercut fra lett).

WTF blir for det meste showoff, mener jeg. I noen tilfeller ITF også for så vidt, men der har man så mye muligheter til å gjøre noe tøffere ut av det. I min overgang fra TKD til Kickboxing ble jeg bedt om å roe ned kontakten min, og jeg føler vi går en del hardere der jeg trener TKD.

Men så klart er TKD mer showoff enn thaiboksing, mma, kyokushin karate osv. (alt som naturlig er fullkontakt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...