Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne navnedagsgave til niesa mi


StineB

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen sier, jeg trenger tips til hva jeg kan gi i navnedagen til niesa mi, vet at dette er VELDIG off topic mtp. trening, men det er jo endel mødre her inne som kanskje har noen gode tips å komme med? :) Jeg har IKKE peiling i det hele tatt. Søsteren min sa at det veldig gjerne måtte være noe hun kunne ha med seg videre i livet, noe jeg synes høres ut som en god ide, men ikke noe sølvskje f.eks. Fyr løs! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kommer jo det litt ann på hvor mye du vil bruke. Men jeg stod i samme klemma for noen uker siden, frem til jeg kom på at jge har ei vennine som er kunstner. Så hun skal faktisk male et bilde til han, hun bruker en veldig spesiell teknikk og bruker mye bilder av barnet, håndavtrykk, tine med betydning. Jeg er heldig å får bilde litt rimligere, men hun ligger vel på rundt 2000kr for et maleri. Til gjengjeld så blir bildene døds bra og et veldig fint minne!

[ATTACH]20516[/ATTACH]

post-6410-14440844172315_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jo det litt ann på hvor mye du vil bruke. Men jeg stod i samme klemma for noen uker siden, frem til jeg kom på at jge har ei vennine som er kunstner. Så hun skal faktisk male et bilde til han, hun bruker en veldig spesiell teknikk og bruker mye bilder av barnet, håndavtrykk, tine med betydning. Jeg er heldig å får bilde litt rimligere, men hun ligger vel på rundt 2000kr for et maleri. Til gjengjeld så blir bildene døds bra og et veldig fint minne!

[ATTACH]20516[/ATTACH]

Virkelig ikke dum gave! Har vært inne på tanken på bilde, men 2000kr er litt i dyreste laget :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viste ikke folk ga navnedagsgaver? Er det vanlig? Føler jeg har endel gaver å innkassere her nå!

Men uansett, hvor gammel er hun ?:)

Ikke vanlige navnedagsgaver, men noe alla dåpsgave ;p Hun blir ikke døpt, men skal ha navnedag:) Hun er vel 9mnd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åia såånn navnedag, heter vel navnefest?

Har sett såne flotte dåpsrull-holder som man legger dåpspapirene i, i sølv hos gullsmeden, de er kjempefine. Ellers er det mange som broderer navn inn på pledd og tepper som ser veldig fint ut med fin skrift:) Barneboksamling med gode gamle eventyr, smykkeskrin, mummitrollservice er jo råsøtt da.

(Evt årsabbonement på treningssenter som virker inn 18 år fra nå :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig du har rett i det ja! :) Hørtes mer riktig ut, hehe.. ;) Barneboksamling med eventyr og smykkeskrin hørtes ikke feil ut! :) Hun har heldigvis veldig aktive foreldre, så jeg er ikke redd for at hun ikke skal trene :D Takk for gode forslag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæremeis og noen stilige sko ungen kan bruke om noen måneder/år var i hvert fall de dåpsgavene som imponerte meg mest i den forrige dåpen jeg var i. Dét og eventyr- og sangsamlinger.

Liker forslagene! :) Tror nok kanskje jeg har bestemt meg for eventyr- og sangsamlinger - det hadde både mor og datter satt pris på tror jeg. Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...