Gå til innhold

Gutter og jenter; hva mener dere om "fake" skjønnhet? :)


nathalie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mener at en kan gjøre det man selv vil for å føle seg bra, men om man fikser på seg for andre og ikke for seg selv så blir det jo litt feil igjen. Altså jeg ville aldri operert meg fordi om atte en venninne eller kjæreste hadde synes at jeg var stygg liksom..

MEN jeg har tatt en brystreduksjon etter mange mange år med utrolig dårlig rygg, umulig å finne kjoler, topper som passet og følte meg egentlig rimelig dritt til tider.. Umulig å fine str. var det også fordi jeg var så tynn rundt (60-70 ca) og liksom oppe på en G-I cup. det er ikke mye fett. Kostet skjorta fordi man måtte gå i spesialforretninger også. Løping og trening var ikke noe gøy og har derfor aldri turt å drive noe særlig med sport. På sommeren følte jeg ikke at jeg kunne gå i singlet fordi det ble så vulgært med en gang:(

Etter operasjonen har livet mitt blitt så mye lysere og lettere. Nå kan jeg kle meg som jeg vil, kjoler og topper passer og det beste med det hele er at den byrden som liksom lå som en sky over meg hver dag er borte. Det at jeg ikke tenker på puppene mine lenger, er så deilig! De er liksom ingen bekymring lenger:)

Så jeg synes at om de som har veldig små pupper vil ha noe større så skal de få lov til det, og motsatt.

Synes det er ok med alt av negler, extentions og alt det der. Men foretrekker at det ser naturlig ut hvis jeg skulle valgt! Ikke pent når man tror foundation er "brunkrem" som skal smøres lag på lag i 3 ganger mørkere tone enn huden for at man skal se brun ut.. det er IKKE det foundation er til og man dreper jo huden stakkars.

Jeg bruker sminke til vanlig og er ganske opptatt av klær/stil, men eller orker jeg ikke noe på kroppen som kan dette av , negler osv, men er nok mer av praktiske grunner som jobben min, hadde nok bare falt ut/av ganske raskt. Og sist så bruker jeg heller penger på å kose meg med de jeg er glad i (meg selv på klesshopping! haha!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.. FOR mye er ille og ellers: gjør som det passer, sålenge personligheten og hodet ikke blir borte :D

Syns også det er trist når man ser flotte jenter som det går 30 på dusinet av.. personlig er jeg mer fan av det som gir mennesker karakter, heller mangfold enn å streve etter å bli lik et annet menneske/ideal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på tattiser og piercinger mer som kunst og en måte og utrykke seg på. ikke for at det ikke finnes stygge tattiser altså. hehe- det gjør det absolutt!

Men jeg synes enkle kroppsmykker er pent, og tattiser som har en mening, betydning eller en historie- det liker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt med måte, helt enkelt, eller helt avhengig av hva man skal/gjør, i allefall med sminke osv, men for min del er det helhets inntrykket som er viktigst. Når det kommer til silikon, så er jeg vell ikke fan av gedigene saker, men kjenner flere som etter graviditeter har lagt det inn for å få tilbake litt av fassongen igjen, evt som har veldig små bryster og ikke trivdes med det. Symetri er saken for meg, stor pike store bryster liten pike mindre bryster kort og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...