Jump to content
Guest

Beste cardioøkt for å brenne fett?

Recommended Posts

Guest

Prøver å kjøre cardio 3-4 ganger i uka, helst som en start på dagen, men hvilken økt blir det mest fettforbrenning av? Tenker ikke på hva man forbrenner under økten, men totalt sett inklusiv restitusjonen:)

Kjører nå oftest 10*2 minuttere på mølle, men er det noen som har andre forslag tas det imot med stor takk:D

Fortsetter under...

For min del har jeg merket stor forskjell etter jeg begynte med intervall økt på mølla, blir som regel 2 ganger i uken før frokost. :) Å da kjører jeg 4x4 :)

Guest
Eg vil anbefale Romaskin.

Bruker heile kroppen og forbrenner sykt under og etterpå.

Her er link det står litt om det.

http://fitnessbloggen.no/fa-bedre-utholdenhet-med-intervaller-pa-romaskin/

Takk for svar og super artikkel, har vært skeptisk til problemstillinga som ble tatt opp mtp restitusjon og styrketrening, men etter å ha lest litt mer skal jeg definitivt teste dette!

Så skal jeg prøve å unngå "teknikken" som ble vist i første video:rofl:

Guest
Så mange sprint du klarer ute i bar overkropp i oppoverbakke, etterfulgt av en times tur ( bar overkropp valgfritt).

Haha, får vente på at temperaturen øker litt og da blir det bar overkropp konstant:D

Guest
For min del har jeg merket stor forskjell etter jeg begynte med intervall økt på mølla, blir som regel 2 ganger i uken før frokost. :) Å da kjører jeg 4x4 :)

Huff, har også kjørt 4 minutters drag, men det er jo så tungt:eek: Masse flinkere til å ta meg ut på kortere drag så føler jeg får litt mer igjen for det:)

Annonse

Ingen ting slår prowler og slede. Bygg deg din egen, jeg bygde min prowler med kapp jeg fant i containeren på maxbo. Eneste jegbetalte for var bolter o.l.

Huff, har også kjørt 4 minutters drag, men det er jo så tungt:eek: Masse flinkere til å ta meg ut på kortere drag så føler jeg får litt mer igjen for det:)

Men kommer seg fort, jeg startet med 3x5, det hjalp meg faktisk veldig!! Det ene min. hadde mye å si :p