Gå til innhold

Hungry for change (gratis film frem til 1. april kl. 06:00)


Lily

Anbefalte innlegg

Jeg skal innrømme at jeg tipser dere om denne dokumentarfilmer før jeg har sett den selv - rett og slett fordi det er så liten tid igjen for å se den gratis. Dvs, jeg har sett et par minutter, og jeg tror den kan være vedt en titt!

We all want more energy, an ideal body and beautiful younger looking skin..

So what is stopping us from getting this?

Introducing 'Hungry For Change', the latest 'Food Matters' film.

'Hungry For Change' exposes shocking secrets the diet, weightloss and food industry don't want you to know about. Deceptive strategies designed to keep you craving more and more.

Could the foods we are eating actually be keeping us stuck in the diet trap?

In 'Hungry For Change' you'll discover:

How to navigate your supermarket - what to buy and what to avoid

The real truth behind "DIET", "SUGAR-FREE" and "FAT-FREE" products

How to overcome food addictions and cravings

Why fad diets don't work

What food additives to avoid and how to read labels

What is fat and cellulite and how do we get rid of it for good

The most effective detox and cleansing strategies, and

How to eat for clear eyes, glowing skin and healthy hair

The first film in its genre to really empower and provide practical and realistic solutions. Find out what's keeping you from having the body and health you deserve and how to escape the diet trap forever.

Featuring interviews with best selling health authors and leading medical experts plus real life transformational stories from those who know what it’s like to be sick and overweight.

Learn from those who have been there before and continue your health journey today.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne så spennende ut! Tenkte jeg skulle sjekke den ut:) Men må man "melde seg inn" på den siden for å få tilgang til videoen?

Ja, men det er null stress. Umiddelbart etter at mailen er registrert, så plopper filmen opp. Tror det er litt for å spre budskapet om sunnere kosthold og en del om vegetarisme/Gerson-therapy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

count me out:p

Ja, men det er null stress. Umiddelbart etter at mailen er registrert, så plopper filmen opp. Tror det er litt for å spre budskapet om sunnere kosthold og en del om vegetarisme/Gerson-therapy....

Det handler ikke om vegetarisme, men Gerson terapien (som som innebærer vegetarisme), har reklamert for denne filmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...