Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg har trent styrke i no litt over to månadar, og har strengt tatt eit veldig godt fungerande program med seks styrkeøkter i veka, og ei til to kardioøkter.

Dette har eg sett stor effekt av, både på vekttap og økning i muskelmasse, mao ser eg ingen grunn til å endre på dette på longsiktig basis.

Her er dog cruxet; Eg jobbar i nordsjøen, på eit borrefartøy med særs begrensa trimutstyr. Her fokuserar dei på kardio, så no har dei fått fjerna multigymmen for å få inn ei tredemølle til, og ytterligare to spinningsyklar. Vi har ein benk, men inga vektstang. Me har to handtlar du stiller på for å få den til å legge tileller trekke frå kg (disse er forøvrig vanvittig slitte, og veldig ubalanserte). Knebøystativ eller liknande er ikkje til stede.

No får eg med andre ord frå tirsdag av to veker med lite utstyr. Så håpet mitt er at dykk kanskje har nokon tips til ei lita taus som ikkje har lyst å gå to veker med lite styrketrening:)

Fortsetter under...

min løsning ville vært....: ØVELSER MED EGEN KROPPSVEKT :thumbsup: Push ups, pull ups og chin ups ( om du har tilgang på en stang eller et stativ du kan henge i) eventuelt, dips fra en stol eller et bord/benk alt etter hva du har tilgjengelig, spenst hopp, gående utfall, sit ups, liggende benhev... listen over kroppsvekt øvelser er laaang! bare fantasien som setter grenser, lykke til og kos deg! :D

Sist eg var ute trente eg nermast kun kroppsvektøvelsar, så eg veit jo strengt tatt at det går fint. Eg får berre litt panikk av tanken på to veker utan naziregimet mitt. Ute av komfortsona, much?

Pullups utgår med høge kneløft, då einaste å feste henda i er ein ribbevegg. Sist eg testa chins i ribbevegg på sjøen, stampa båten på ei bølge og nasa mi hang nesten att i veggen;)

Spensthopp trur eg forøvrig og må utgå, grunna bølgeaktivitet.

Sukk, tenkje seg til å trene på ein fastrigg som ikkje slingrar deg over ende når du tek bulgarske utfall;)

Du er på en plattform? Alt du kan gripe tak i kan pullupes i, stenger, senger, karmer, rør. Anything :)

Pushups er fine. Triangel Pushups er tyngre

En fots knebøy for beina, at det gynger gjør ingenting. Maksimal styrke blir det ikke men vedlikedhold er godt ivaretatt

Planker og hengende mageøvelser i form av windshield wipers og hanging leg raises.

Ta med deg pushup bars og add mer tyngde. Jobb fra høyder

Pike press eller håndstående pushup mot vegg tar vare på skuldrene

Mulighetene er evige :)

Annonse

Eg er på båt, så det gyngar ganske mykje. Jungle gym og TRX veg vel litt? Eg er ikkje på fast båt enno, og me får ikkje ha med oss meir enn 10 kg pr kolli i helikopteret. Men kroppsvektøvelsar får halde, i tillegg til boksesekken me har:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...