Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Iiih, jeg ser nå at jeg har spist for lite, 881 kcal er det jeg har fått i meg i dag. Så jeg må ha mer :) Må helst ha 500 kcal :p Men jeg klarer ikke å se for meg at jeg faktisk vil få i meg så masse mat i løpet av de neste timene (jeg er veldig mett!).

Og hvis deres forslag tilfeldigvis inneholder sånn ca 60 g proteiner (eller mer!) blir jeg fornøyd.

:blush:

Fortsetter under...

Annonse

Skulle ønske jeg hadde problemer med å få i meg for lite mat :p En boks mager kesam inneholder ihvertfall 36g proteiner og 225kcal, så hvis du spiser det med feks nøtter/frø i, så får du i deg litt.

Jeg bruker standarden med fun light saft, litt vann og kruskakli i kesamen og har det hele i en shaker. Vips har man en slags smoothie/drikkeyoghurt som går raskt ned.

Perfekt å ha med på en travel jobb hvor man ikke har tid til å sitte og spise.

Takk for forslag :D Jeg skal nok klare å skvise i meg litt mer mat før leggetid :p

Nå står det til og med polarbrød til heving. En supersunn variant (til meg), en midt i mellom og en ikke såå sunn (til samboeren) :D Og jeg må jo prøvesmake etter de er stekt.

Så magen kommer til å være latterlig mett før jeg treffer puta i kveld xD. Luksusproblem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...