Gå til innhold

Mattips under deff?


Tija

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om dette er interessant for deg, eller om du er motstander av slike ting, men du kan jo ta en titt på Walden Farms produktene? Kalorifrie produkter.. Har prøvd ut noen av de selv, de smaker ikke som "orginalen" men flere av de er faktisk ganske ok..

Bestilles her: http://www.iherb.com/Walden-Farms

Vil btw fraråde deg å prøve peanøttsmøret... :sick: Men sjokoladesirupen er ganske god, + at jeg har hørt mye bra om honey dijon dressingen :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er interessant for deg, eller om du er motstander av slike ting, men du kan jo ta en titt på Walden Farms produktene? Kalorifrie produkter.. Har prøvd ut noen av de selv, de smaker ikke som "orginalen" men flere av de er faktisk ganske ok..

Bestilles her: http://www.iherb.com/Walden-Farms

Vil btw fraråde deg å prøve peanøttsmøret... :sick: Men sjokoladesirupen er ganske god, + at jeg har hørt mye bra om honey dijon dressingen :thumbsup:

Selv synes jeg alle dressingene jeg har prøvd har vært kjempegode (Honey Dijon inkludert) men er ikke fullt så begeistrer for de søte produktene. De blir litt i overkant kunstige. Men pannekake- og sjokoladesirupen er ikke helt gærn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at det meste kan smake ganske bra bare det er tilberedt på en god måte. Torsk foreksempel smaker jo i seg selv ikke mye og kan fort bli litt ensformig, men det er her krydder kommer inn i bildet! Sørg for å ha et godt utvalg krydder (tips: frontier fra iherb), dermed kan du spice opp det meste av mat.

Ellers er en dæsj ketchup, mager kesam, cc, mager smørost eksempler på det lille ekstra ;) Ved hjelp av mager kesam og krydder kan man jo alle alle mulige slags dressinger.

Ovnsbakte grønnsaker blir ofte mer spennende enn kokte, samme med poteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BTW... Skal eggehvitten piskes først?:)

Njet :-)

Jeg gjorde ikke det på denne.. Man kan nok bruke et helt egg også , bare jeg som har lite fett på min diettvariant , og må ha veldig lite. Så, kjør oppi hele egget om ønskelig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njet :)

Jeg gjorde ikke det på denne.. Man kan nok bruke et helt egg også , bare jeg som har lite fett på min diettvariant , og må ha veldig lite. Så, kjør oppi hele egget om ønskelig ;-)

Det blei døds godt!!! Hadde ikke Pofiber da, men kjørte på med litt ekstra kokosmel NAM.

Eneste var at den var litt tørr, så neste gang skal jeg ha glasur av noe slag:D Takk for tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei døds godt!!! Hadde ikke Pofiber da, men kjørte på med litt ekstra kokosmel NAM.

Eneste var at den var litt tørr, så neste gang skal jeg ha glasur av noe slag:D Takk for tips!!

Sleng i en spiseskje kesam og litt ekstra vann (for kokosmel trekker ekstreme mengder vann), så blir den mye saftigere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...