Gå til innhold

Til dere med astma eller som kjenner noen med astma.


hoffman

Anbefalte innlegg

takker for støtte =)

Jeg har nå prøvd ut metoden i litt over en uke Sluttet med astmamedisinen etter å ha prøvd ut metoden i 2 dager. Vil si at astmasymptomene er redusert med 90% og jeg er endelig tilbake i jobb. En pussig effekt med metoden for meg er at jeg fryser mindre.

Pussig at jeg kom over denne tråden da jeg egentlig holdt på undersøke mer om en mulig kortisonkur, men ender opp med og slutte medisin=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ‎09‎.‎02‎.‎2016 at 11.45, NitroCircus skrev:

takker for støtte =)

Jeg har nå prøvd ut metoden i litt over en uke Sluttet med astmamedisinen etter å ha prøvd ut metoden i 2 dager. Vil si at astmasymptomene er redusert med 90% og jeg er endelig tilbake i jobb. En pussig effekt med metoden for meg er at jeg fryser mindre.

Pussig at jeg kom over denne tråden da jeg egentlig holdt på undersøke mer om en mulig kortisonkur, men ender opp med og slutte medisin=)

Høres ut som du har ganske lik progresjon som jeg hadde. Merket veldig raskt framgang og forbedring. Jeg kom over og leste meg opp på buteyko-teknikken ca. to uker før jeg hadde time hos en astma-spesialist på St. Olav Hospital i Trondheim. Etter en uke med buteyko-øvelser og en uke igjen til konsultasjonen på St.Olavs så ringte jeg og avbestilte timen siden jeg ikke hadde astma noe mer.

Konfronter gjerne legen din med hva du har funnet ut og hvor god progresjon du har, og at du ikke lenger har behov for astmamedisin. Kan være interessant å høre hva de sier.

Fortsatt lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...