Gå til innhold

PT i Bergen ?


Silje Helene

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Tusen takk for svar :) har vært inaktiv her en god stund da jeg har hatt mye skolearbeid.. Prøver å finne et fitness miljø i bergen men det er jo håpløst når jeg står på bar bakke uten noe anelse om hvor jeg skal begynne.. Så om dere har noen ideer der så vær så snill å kom med dem :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silje, Laksevåg har mye bedre utstyr enn juvik, Bla 2 åpne rack uten topp, Så en slipper å stå og vente mens en eller annen idiot tar rack curls og markløft ifra golv inne i det eneste racket på juvik :-s

Selv kunne eg ikke vært medlem på juvik hvis ikke eg hadde hatt mulighet til å trene før jobb :)

For et lite tilegg så får du tilgang til begge sentrene, Tror det er 295 for medlemskap på begge sentrene.

Når det kommer til pt'n på laksevåg vet eg ikke noe annet enn at eg hørte at erfaringen hennes er en tur til bali.. Eg har verken hørt noe negativt eller positivt :-)

Mvh En som gikk i paralell klasse med deg :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives veldig godt på PT og "medlem" på Sats Nesttun. I høst får vi også et nytt senter på 3000 kvm, helt nytt utstyr og 2 PT-soner. Pr nå er det litt gamle men gode aparater.. men som PT kjører eg stort sett bare frivekter, så er egentlig samma kor man befinner seg så lenge man har "standard" utstyret ;)

Eneste negative med Sats er at du må være medlem for å kunne kjøpe PT. Så det blir bortkastet penger dersom du ikke ønsker å trene utenom timene med PT...håper på en forrandring på det snart.. mener å ha hørt at det kommer noen nye regler på det uten å kunne konstatere det på noen måte.

Lykke til med trening og valg av treningssenter/PT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje, Laksevåg har mye bedre utstyr enn juvik, Bla 2 åpne rack uten topp, Så en slipper å stå og vente mens en eller annen idiot tar rack curls og markløft ifra golv inne i det eneste racket på juvik :-s

Selv kunne eg ikke vært medlem på juvik hvis ikke eg hadde hatt mulighet til å trene før jobb :)

For et lite tilegg så får du tilgang til begge sentrene, Tror det er 295 for medlemskap på begge sentrene.

Når det kommer til pt'n på laksevåg vet eg ikke noe annet enn at eg hørte at erfaringen hennes er en tur til bali.. Eg har verken hørt noe negativt eller positivt :)

Mvh En som gikk i paralell klasse med deg :-p

Hmm.. Malin, parallell klasse... God knows :p ;å kanskje øke den lille hundrelappen da :)

Men takk for tipset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...