Gå til innhold

Folk som stirrer

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Det var en kar som hang på et apparat et stykke unna der jeg var. Så skulle jeg ta rygghev og stilte meg på apparatet. Da jeg bøyde meg ned i startposisjon og hadde utsikt bak meg, la jeg merke til at fyren nærmest løp til apparatet rett bak meg og der satt han og stirra til jeg ble ferdig. Men hallooo.. har du ikke sett ei jenteræv før? LOL!

Folk får gjerne stirre, gjør meg ingenting - men når sant skal sies så synes jeg ikke det er kjempegøy når folk stirrer rett hjem liksom!

Jeg er en stirrer, stirrer heletiden, men er i helt andre tanker i hue.. litt kjipt når du trener med kjærsten og han bare-;`` Ja er mange fine og stramme folk her`` og jeg bare-`` ......jjjaaa.... (i min egen verden)`` og han bare-``:huh::mad:`` jeg bare -`` høøøø, hva er det?!?!?`` og han -``:meh:`` og jeg -``:eek:`` også ler vi litt:rofl: også er vi BFF igjen:thumbsup:

04%20cool%20story%20bro.jpg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...