Hugo Pandus Buttedal Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvordan blir jeg markert? Jeg har hørt jeg skal ha kaloriunderskudd, men hvor mange kalorier burde jeg ligge på daglig? hvor mange gram fett, og proteiner? Burde jeg jogge?^ Setter pris på alle svar! Gutt 75 kg 180cm høy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugo Pandus Buttedal Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Les. Utfør. Utfør? ble medlem i går, så er ikke helt kjent på dette! Hvor finner jeg utfør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugo Pandus Buttedal Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Trur han mener du skal lese gjennom artiklene på denne nettsiden for deretter å utføre det som blir skrevet. Har lest en god del,men folk mener ditt og datt! også er det best å få det inn med te skje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugo Pandus Buttedal Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Trur han mener du skal lese gjennom artiklene på denne nettsiden for deretter å utføre det som blir skrevet. Men kort fortalt; hvis du vil bli markert, må du innta færre kalorier enn du forbruker. Jo færre du inntar desto fortere går vekta ned(inkludert muskelmasse). jeg som alle andre prøver å finne den fine balansen når det kommer til trening og kosthold, men det er så jævlig innviklet! Men jeg plokker opp kunnskap og tips hele tiden! Takk for svar =) 2009 = 89kg 2011= 75kg har hatt en grei og sakte nedgang, men de siste kiloene vil ikke vekk!! jaja, en vakker dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugo Pandus Buttedal Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Alle er enige om det mest grunnleggende:Aktivitet og hensiktsmessig kosthold. Innenfor det har du stort slingringsmonn. Utifra høyde/vekt kan du godt bare begynne å trene styrke. Jeg trener styrke 4 ganger i uken og skal begynne og jogge meg en lang tur 1 gang i ukene også =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugo Pandus Buttedal Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Folk sier mye rart. Men å ta av kilo med fett (og muskler) må vel være noe av det lettere du kan gjøre. Trener du? ja jeg trener 4 ganger i uken på 24 Chilli =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Du kan bli så tynn du bare vil men uten muskler blir du ikke særlig markert. Spis mer og tren styrke så vil musklene vokse og du blir mer markert. Du har nok ikke allverdens med fett på kroppen når du veier 75 kg på 180 cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugo Pandus Buttedal Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Enig med Oaz. Tren og spis som en gal nå, så kan du eventuelt tenke på markeringer om noen mnd. Det er lenge til strandsesongen Så sant så sant! ett godt på en der! tror eg bare holder meg til en greit kosthold og trene som en gal! så når strandsesongen nærmer seg, kan jeg eventuelt få til energiunderskudd ! Takk for hjelp alle sammen! Salamander 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opheliia Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Må du egentlig mer ned i vekt? Du er jo ikke akkuratt så svær at det gjør noe, med det kg-ene du har og høyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Legg ned en innsats ved kjøkkenbenken, det er der folk flest har mest å gå på! Hugo Pandus Buttedal 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert André Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 1. Spis litt mindre mat enn det du gjør i dag 2. Spis litt sunnere enn det du gjør i dag 3. Tren styrke, 3-4 ganger i uken 4. Ha som mål om å bli sterkere hver trening. 5. Øker du ikke jevnlig i styrke, så gjør du noe feil. Det er ikke komplisert. Det er veldig enkelt! Karoline, Tomt, Salamander og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
textsurfer Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er ikke komplisert. Det er veldig enkelt! Kvinneguidens kosthold og treningsforum begs to differ.. Espen Espelund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.