Gå til innhold

Hvordan bli markert?


Hugo Pandus Buttedal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trur han mener du skal lese gjennom artiklene på denne nettsiden for deretter å utføre det som blir skrevet.

Men kort fortalt; hvis du vil bli markert, må du innta færre kalorier enn du forbruker. Jo færre du inntar desto fortere går vekta ned(inkludert muskelmasse).

jeg som alle andre prøver å finne den fine balansen når det kommer til trening og kosthold, men det er så jævlig innviklet! Men jeg plokker opp kunnskap og tips hele tiden! Takk for svar =)

2009 = 89kg

2011= 75kg

har hatt en grei og sakte nedgang, men de siste kiloene vil ikke vekk!! jaja, en vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bli så tynn du bare vil men uten muskler blir du ikke særlig markert. Spis mer og tren styrke så vil musklene vokse og du blir mer markert. Du har nok ikke allverdens med fett på kroppen når du veier 75 kg på 180 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Oaz. Tren og spis som en gal nå, så kan du eventuelt tenke på markeringer om noen mnd.

Det er lenge til strandsesongen ;)

Så sant så sant! ett godt på en der! tror eg bare holder meg til en greit kosthold og trene som en gal! så når strandsesongen nærmer seg, kan jeg eventuelt få til energiunderskudd ! Takk for hjelp alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...