Gå til innhold

Glute bridge og Hip Trust


Mokkakvinnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

i like what i read :D Startet med bøy for 5 måneder siden, var en jente som tok over squat racken etter meg og sa at vektene bare skulle ligge på :/

Den følelsen. haha, det kommer seg vel helt sikkert;) Skal si jeg får mange lange blikk:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal hele foten (altså hele fotsålen) være i gulvet på glute bridge? Eller er det nok at hælen er i gulvet? Tærne mine har en tendens til å trekke opp fra gulvet nemlig...:rolleyes:

Tror (håper) ikke det har noe å si. Gjør ihvertfall det samme av refleks jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Startet med bøy for 5 måneder siden, var en jente som tok over squat racken etter meg og sa at vektene bare skulle ligge på :/

Haha, unn henne den der! Du aner ikke hvor fett det er for oss jenter å ta mer i enkelte øvelser enn det motsatte kjønn. Særlig når de legger merke til det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skal hele foten (altså hele fotsålen) være i gulvet på glute bridge? Eller er det nok at hælen er i gulvet? Tærne mine har en tendens til å trekke opp fra gulvet nemlig...:rolleyes:

Det er i hvert fall langt bedre enn at man begynner å legge all vekten på tærne (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hele foten (altså hele fotsålen) være i gulvet på glute bridge? Eller er det nok at hælen er i gulvet? Tærne mine har en tendens til å trekke opp fra gulvet nemlig...:rolleyes:

Du er ikke alene, men det hadde vært verre dersom hælen hadde vippet opp:p Kjenner det godt med bare hælen nedpå jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...