Gå til innhold

4Uker/Silje Mariela


Chiara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg veit litt om det fra en som har vært med på det. Hun var veldig fornøyd, men det tok mye tid og planlegging. Jeg har prøvd treningsprogram fra SM og er veldig fornøyd, men jeg betalte vesentlig mindre enn det 4 ukers programmet koster (jeg har brukt det som en kickstart, men har også lagt inn andre økter samt byttet ut øvelser). Hvis du trenger å bli piska for å komme i gang, kjør på.

Jeg fikk forsåvidt også diett med programmet mitt, men den var jeg ikke komfortabel med. Altfor lite carbs for meg, samtidig som det la opp til at jeg skulle spise mye mer proteinpulver enn jeg er komfortabel med. Det la også opp til PF, noe som rett og slett ikke funker for min hverdag, iom at jeg både studerer, jobber og har andre forpliktelser.

Personlig så ville jeg kanskje brukt RYP + spandert på meg et par timer med personlig trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan fungerer det der med fasten, egentlig? Spiser dere et gedigent "siste" mettende måltid før det braker løs?

Prøver ikke å spise så gedigent da det kan gå utover videre resultater. Men kan gi deg eksempel på mitt måltid i sta før jeg startet fasten. 440 g svinefilet toppet med vita hjertego ost og litt hvitløksdressing + en skål med havregryn. Hadde et måltid før dette også med laks og kylling + proteinshake før og etter trening.

Har skjønt at proteiner virkelig er viktig før man starter fasten.

post-169-14440833338624_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver ikke å spise så gedigent da det kan gå utover videre resultater. Men kan gi deg eksempel på mitt måltid i sta før jeg startet fasten. 440 g svinefilet toppet med vita hjertego ost og litt hvitløksdressing + en skål med havregryn. Hadde et måltid før dette også med laks og kylling + proteinshake før og etter trening.

Har skjønt at proteiner virkelig er viktig før man starter fasten.

[ATTACH=full]11198[/ATTACH]

Er du på det "4 uker " programmet nå:)?

Ser du noen resultater? Vurderer det selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruppa mi som var den første gruppa til Silje er fortsatt under oppfølging. Vi har 1 uke igjen, totalt 12 uker. Ja, jeg ser resultater, men jeg har ikke vært dedikert hele veien så kunne fått bedre resultater hehe :D

Okei, så det varer mer enn 4 uker:)? Er det noe du ville anbefale:)? Ooog, hvor mye kostet det:)?

Haha, det ble mange spørsmål:P !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så det varer mer enn 4 uker:)? Er det noe du ville anbefale:)? Ooog, hvor mye kostet det:)?

Haha, det ble mange spørsmål:p !

Aner ikke om hun gjør det med de andre gruppene.

Vil absolutt anbefale det ja :)

Tror det var noe rundt 15-1700,- ogsåå tro jeg man får igjen noen penger også. Depositum på at dere fullfører løpet med før og etterbilder :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver ikke å spise så gedigent da det kan gå utover videre resultater. Men kan gi deg eksempel på mitt måltid i sta før jeg startet fasten. 440 g svinefilet toppet med vita hjertego ost og litt hvitløksdressing + en skål med havregryn. Hadde et måltid før dette også med laks og kylling + proteinshake før og etter trening.

Har skjønt at proteiner virkelig er viktig før man starter fasten.

[ATTACH=full]11198[/ATTACH]

Når jeg sa 'gedigent' så mente jeg ikke et stoooooooort etegilde med alt man kan tenke seg, men mer i den gata til det måltidet her. ;) Godt med påfyll, med andre ord.

Kreds for å "go for it"! Jeg hadde dødd mentalt av en langvarig faste, PF mistrives jeg med, og jeg fungerer dårlig på lite carbs! Hadde nok dog meldt meg på om det var et opplegg som var litt mer passende for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det lurt å starte 24t fasten da? Utpå ettermiddagen ?

Eg har forstått det slik at en skal trene rett før en bryter fasten igjen. Den treningen kan umulig være god.. Uten mat og drikke, duger helten ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det lurt å starte 24t fasten da? Utpå ettermiddagen ?

Eg har forstått det slik at en skal trene rett før en bryter fasten igjen. Den treningen kan umulig være god.. Uten mat og drikke, duger helten ikke ;)

Når det passer best for deg..

Nei du skal ikke trene rett før fasten avsluttes, heller etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...