Gå til innhold

Facebook


T-bone_84

Anbefalte innlegg

Just wondering. Hvordan fungerer det wall-systemet i facebook? Jeg er en av de få som aldri har hatt facebook, ettersom jeg ikke har sett poenget. Men utenlandsopphold, venner som flytter etc. gjør at jeg ser det kunne vært ålreit.

Er prinsippet slik at man har en vegg der alle du er venner med, ser hva du skriver ? Betyr det at hvis noen skriver noe til deg på veggen, så ser alle dine venner det også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men betyr det da at alle som er dine venner fra familie til kompiser vil kunne se alt alle andre poster på veggen?

Nei, man kan sette det opp slik man ønsker ... og skal du ha direkte kontakt med noen, så sender du en beskjed i stedet for å poste på wallen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks så har jeg gjort det slik at min mor kun ser mine profilbilder. Slik at hun ikke får se bilder som blir lagt ut fra gårsdagens fest f.eks..

Har du ingen du kjenner som har facebook slik at du kan se?

Det er jo omtrent som det er på "profilen" din her inne.. Eg kan jo skrive på "veggen" din.. Men kan og sende en privat melding..

Så er det jo opp til avsender og vurdere hvor han/hun skal poste. Du kan uansett slette bilder,fjerne kommentarer og alt slikt. (Så lenge det angår deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre min facebook profil privat for de som ikke er venn med meg? Jeg ser at folk jeg ikke er venn med kan se mine bilder, innlegg osv.. Det plager meg. :banghead: plis hjelp meg :p

Utforsk kontoen din inne på face, så finner du nok utav det. It's not rocket science!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utforsk kontoen din inne på face, så finner du nok utav det. It's not rocket science!;)

Jo, FB har gjort det til noe forpult rocket science. Jeg har alltid hatt alt på kun "venner", og i tillegg satt div innlegg osv på venner i etterkant, men likevel har andre personer tilgang til profilen min og et greit utvalg av innlegg, bilder mm som kun er for venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, FB har gjort det til noe forpult rocket science. Jeg har alltid hatt alt på kun "venner", og i tillegg satt div innlegg osv på venner i etterkant, men likevel har andre personer tilgang til profilen min og et greit utvalg av innlegg, bilder mm som kun er for venner.

Såpass, ja. Det skal ikke være lett å ha face, da!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, FB har gjort det til noe forpult rocket science. Jeg har alltid hatt alt på kun "venner", og i tillegg satt div innlegg osv på venner i etterkant, men likevel har andre personer tilgang til profilen min og et greit utvalg av innlegg, bilder mm som kun er for venner.

Akuratt sånn har jeg også det !! Jeg har tatt alt på kun venner men forsatt kan andre også se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...