Gå til innhold

Aktuelle tv-programmer!


Lily

Anbefalte innlegg

I denne tråden kan vi tipse hverandre om aktuelle og interessante innslag, programmer, serier eller lignende på tv som omhandler f.eks. kosthold, trening, helse, etc.

Dersom det skulle være en serie som går over flere dager, kan det være greit å tipse hver gang en ny episode kommer, da det er lett å glemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes denne var morsom som underholdning om man er interessert i trening :)

Flere klipp:

Handler egentlig om en "tynnfeit" kontor arbeider som skal stille i konkurranse til slutt. Skal ikke røpe så mye mer om hvordan det ender, men ok å slå ihjel litt tid med mens man spiser og slapper av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er kul. Hvor bra påvirkning den er på folk er jo en annen sak.

Oh no! Dere må ikke tipse meg om dokumentariske filmer, eller dokumentarer i det hele tatt, dagen før jeg skal til Sverige! Idag var jeg SÅ trøtt at jeg ikke klarte å dra :sleep::sleep::sleep:

Har dog bare sett halvparten til nå, men jeg syntes den virker veldig bra! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd at han eldste broren i Bigger, Faster, Stronger endte opp med å bli funnet død ikke lenge etter dokumentaren kom ut :/ men det var vel ikke en overaskelse etter å ha sett filmen. Ellers har dokumentaren den feteste starten ever med hogan og rambo ++ :)

Skal dog sies at det ligger en del klipp ute som ikke ble tatt med i filmen som er litt intressant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

TV2 zebra nå!

Supermenn