FluffyCylon Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg så en fyr på treningssenteret som hadde disse, synes de ser råstilige ut , men etter nærmere undersøkelse finnes de ikke i damestørrelse Jeg har veldig lyst på ordentlige vektløftings sko, men jeg er totalt ukjent med hva som er bra løftesko (har ikke lyst å bruke converse) med tanke på merker eller personlig tilpassning. Jeg har svak bentetthet i korsryggen (L2-L4 i allefall), så jeg aner ikke om jeg trenger spesielle sko? Dårlig gjort at de ikke finnes i str 39 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHHH Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Finnes en del andre sko. Du kan for eksempel bestille på e-bay eller lignende, eller fra denne siden: http://www.magshop.no/categories/vektloftersko--drakter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matsb Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Slår ett slag for Inov-8 Fastlift 315, MEN når det er sagt, bør du teste ut hva som passer DIN fot best. Føtter er jo så forskjellige, og passform på sko er viktig ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisemor Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Har Adidas Adipower weightlifting i str 38 - passer helt fint til min damefot i alle fall (veldig stabil og god). Kjøpt hos www.kappi.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
burny_ Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 De skoene der finnes egentlig ikke lenger for salg. Eneste som har mange liggende er hookgrip.com Finnes omregningstabell fra Adidas om du søker på Google, fra herre til dame størrelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janeee Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Og kikk ekstra godt på den tabellen, forskjellige tabeller for menn og kvinner (grunnen til at jeg bestilte løfterksoa mine 3 ganger ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyCylon Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Oi. Zombie tråd! For å oppdatere så slår jeg slag for løfting, bøying (og for den saks skyld: tøying!) i sokkelesten. Spesielt sokker i knæsje farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.