Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en fyr på treningssenteret som hadde disse, synes de ser råstilige ut :wub: , men etter nærmere undersøkelse finnes de ikke i damestørrelse :( Jeg har veldig lyst på ordentlige vektløftings sko, men jeg er totalt ukjent med hva som er bra løftesko (har ikke lyst å bruke converse) med tanke på merker eller personlig tilpassning. Jeg har svak bentetthet i korsryggen (L2-L4 i allefall), så jeg aner ikke om jeg trenger spesielle sko?

post-3560-14440831803818_thumb.jpg

Dårlig gjort at de ikke finnes i str 39 :cry:

Fortsetter under...

• 2 år senere...
Skrevet

Slår ett slag for Inov-8 Fastlift 315, MEN når det er sagt, bør du teste ut hva som passer DIN fot best. Føtter er jo så forskjellige, og passform på sko er viktig !

Skrevet

De skoene der finnes egentlig ikke lenger for salg. Eneste som har mange liggende er hookgrip.com

Finnes omregningstabell fra Adidas om du søker på Google, fra herre til dame størrelse :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...