Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen andre som har prøvd denne?

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-beast-260-g-2

Gikk fra Creatine complete extreme til denne etter at boksen min med førstnevnte gikk tom. Tenkte prøve denne fordi den hadde fått så sinnsykt gode tilbakemeldinger rundt om.

Såvidt jeg forsto skal denne være mer lik Jack3d og 1MR på innholdet, og creatine complete extreme mer lik no-xplode?

Jeg merka hvertfall ingen forskjell etter jeg gikk til denne. Dette etter å ha hatt 2 RÅ uker med creatine complete extreme der jeg følte meg helt uovervinnelig.

Er det noen som har meninger og/eller erfaringer med dette produktet?

Og ja; er det nok kreatin i denne til at man slipper å ta dette utenom? Tok ikke monohydrate utenom mens jeg gikk på creatine complete extreme..

Mvh!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/4538-anabolic-beast-fra-star-nutrition/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen form for bloating på denne her? Ekstra vannansamling?

Nei, føler den samler mindre vann enn det jeg har prøvd tidligere.. Vekta gikk hvertfall ikke opp (faktisk litt ned), så det burde jo stemme overens.

Fant dette på et forum;

Fördel: Anabolic BEAST

Kreatin monohydrat måste intas i doser om 5-10g/dag för att vara effektivt. Jack 3d innehåller bara en tiondel av vad som behövs för att få bra effekt. Det finns dessutom vissa oönskade bieffekter av keratin monohydrat såsom vätskeansamling, viktuppgång och problem från magen.

Anabolic BEAST innehåller istället en patenterad form av lättabsorberat kreatinkelat. Denna form är verksam i betydligt lägre doser och den saknar helt bieffekter.

Men altså, hvis man ser på innholdet på disse to mot hverandre, er det jo ingenting som tilsier at det burde være noe særlig forskjell?

Bruker Beast, syns den fungerer bra. Drikker aldri kaffe eller noe ellers, så for meg funker koffeinet i denne tvert. Hvordan den er satt opp mot andre tilskudd kan jeg ikke si noe om. Har ikke opplevd hverken vannansamling eller vektoppgang, heller motsatt.. Så i alt, godt fornøyd. Gir ekstra trøkk, gjelder for min del å være nøye med dosering bare..

Tunga krøller seg og blir litt på tuppa om jeg tar for mye :p

Jeg testet Creatine Complete Extreme for en stund siden, men den hadde overhodet ingen effekt på meg. Joa, digg smak og alt det der, men det blir litt dyr læskedrikk for mitt vedkommende :) På en annen side har jo de aller, aller fleste jeg har hørt om som har testet den pratet varmt om produktet, så vil tro det bunner i de naturlige ulikhetene folk imellom. Alt funker liksom ikke på alle. Evt. den berømte placebo-effekten, alt ettersom …

Anabolic Beast, derimot, synes jeg fungerer veldig bra. Betydelig mer energi, og gir deg det ekstra kicket du gjerne er keen på før en tung styrkeøkt.

Er artig å høre hvor forskjellig folk sin effekt er av de forskjellige produktene :)

Creatine complete extreme gjorde at jeg følte meg helt uovervinnelig, mens anabolic beast ikke gir meg noe heftig kick.

Jeg kjenner dog at konsentrasjonen er bra og at jeg klarer mange sett i baseøvelsene og fremdeles har mer å gi etterpå.

Kommer nok til å fortsette på den ut denne boksen :) Så prøver jeg jack3d..

Annonse

Helt enig.

Gikk fra Creatine complete selv, på den kjendte jeg en kriblende følelse når "det slo inn" men kan ikke si jeg merker noe av anabolic beast.

Har vært opp i 3.5 scoops til nå

Merkelig det der.. Skal prøve 3 scoops imorgen :) Så får man se!

Står der ikke noe om at den ikke skal inntas sammen med protein (eller før etter 30 min? ).

Tar jo som regel BCAA sammen med den... Skjønner ikke hvorfor en pre-workout drikk ikke skal kunne blandes med protein/amino ?

Står der ikke noe om at den ikke skal inntas sammen med protein (eller før etter 30 min? ).

Tar jo som regel BCAA sammen med den... Skjønner ikke hvorfor en pre-workout drikk ikke skal kunne blandes med protein/amino ?

Leste noe om det i en annen tråd... var snakk om at det hindra opptaket av stoffene i pre-workouten?

Jeg pleier å ha spist 3 timer før jeg tar den, så skal være safe det.

Leste noe om det i en annen tråd... var snakk om at det hindra opptaket av stoffene i pre-workouten?

Jeg pleier å ha spist 3 timer før jeg tar den, så skal være safe det.

Føler man må øke på doseringa ganske jevnt, kroppen blir vant til effekten liksom. Var ti ganger sterkere effekt da jeg først begynte, fremfor nå :)

Annonse

Står på produktbeskrivelsen at: "Overskrid aldri 2 måleskjeer i løpet en 24 timers periode. Tas senest 5 timer før sengetid."

Just sayin` ;)

Kanskje jeg ikke skal gjøre det likevel da :p Er ikke så sugen på å sitte på dass hele treningsøkta heller...

No stress. Jeg overdoserte de greiene der en gang ved å ta stor dose jack3d pluss ripped freak. Ble ganske vimmel gjennom hele treninga og spydde i dusjen etterpå men aldri opplevd noe lignende på 3-4 scoops AB.

Pass på Jack3d da, det har inntruffet dødsfall mest sannsynlig grunnet DMAA overdose. Skal sies at det da ble tatt i tablett form, men dog :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...