Gå til innhold

Er teknikken min bra? :)


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Du må få ho

http://www.youtube.com/watch?v=VdbtsSnrLDg

Ny video. Prøvde uten sko denne gangen, MYE bedre.

Tok av skoene, plasserte fotplaten under stanga så når jeg tok i stanga så ble leggen borti.

Ser at brystet ikke er opp og rompa er i været :S

får huske det til neste gang da :)

Hva kan jeg forbedre nå? :)

Du må få hoften din lavere. Ryggen er nesten paralell med gulvet når du løfter, noe som også gjør at ryggen din ikke er strak... husk også en mere nøytral nakkeposisjon. For å være klar over det spennet du bør ha i ryggen før du løfter så kan det hjelpe å legge seg flatt på gulvet med arma forran seg, løfta armer og bein opp samtidlig, og kjenn hvor oppspent ryggen din er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må få ho

Du må få hoften din lavere. Ryggen er nesten paralell med gulvet når du løfter, noe som også gjør at ryggen din ikke er strak... husk også en mere nøytral nakkeposisjon. For å være klar over det spennet du bør ha i ryggen før du løfter så kan det hjelpe å legge seg flatt på gulvet med arma forran seg, løfta armer og bein opp samtidlig, og kjenn hvor oppspent ryggen din er.

Så det selv i videoen, skal jobbe med det :)

noe annet som kan forbedres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...