hardlifting Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Jeg prøver å sette opp et nytt treningsprogram som jeg skal ta i bruk om ca 3 uker når jeg er ferdig med set jeg har nå. Nå kjører jeg noe som ser ca sånn ut: Dag1 Frontbøy Bulgarsk utfall Chins Skulderpress Pallof press Planke Dag 2: Enarms roing Alternerende ben Utfall bak fra stepper Hipthrust Bicepscurl Tricepsextentions + tabata Dag 3: Markløft Glutebridge Pullups Pushups Landmines Rollouts Dag 4: Ettbeins strakmark Benkpress Skulderpress Hammercurls + 2 øvelser til som jeg ikke husker.. Men men er nesten et hellkroppsprogram med fokus på å øke i styrke. Jeg ser på meg selv som ganske trent og ønsker et lignende program men en dag med tung ben og en dag tung rygg + skuldre men også ben og rygg på andre dager, med ca 4 økter pr uke. Noen som har noen bra forslag? Siter
DukeNukem Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Hvilke dager kommer du til å trene? Med tanke på hvordan øvelsene dine er fordelt utover øktene bør det være en hviledag mellom hver økt. Siter
larskr Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Prøv dette http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/simple_strength_multimonth_program&cr= Siter
hardlifting Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Skrevet 6. februar 2012 Pga jobben kan jeg ikke ha faste dager å trene på. Men det vil mest sannsynlig bli slik, 2 dager trening, 1 dag fri, 1 dag trening, 1 dag fri , 1 dag trening. Siter
nano Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Kunne jo kjørt en 2-splitt om du har planer om å trene fire ganger i uken? Siter
DukeNukem Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Du bør ha en dag hvile mellom øktene dag feks dag 1 har:Frontbøy og utfall, og dag 2 utfall og hipthrust, det er mange muskeler som blir overlappet 2 dager på rad og det er ikke gunstig. Samme går for chins på dag 1 og så roing på dag 2. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.