Gå til innhold

hardlifting

Medlemmer
  • Innholdsteller

    140
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om hardlifting

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 12. juni 1989

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. joda, er kjekt å se og ikke minst føle at kroppen tilpasser seg. Men å ikke kunne gå i trapper 1-3 dager etter en benøkt er ikke gøy foretrekker selv aller helst minimal ødeleggelse
  2. jo det å ikke skifte program har vist seg å minke DOMS, men ikke utelukke. Og selv om det er en naturlig respons så betyr ikke det at vi setter så stor pris på den Men det er uansett ikke noe som viser seg å fungere mot DOMS 100%, så vi må nok bare bite tennene sammen og håpe på at det ikke gjør oss helt handikappet i hverdagen.
  3. Noen vil/har kanskje behov for raskere restitusjon Eller slippe å ha DOMS i det heletatt.
  4. Oppgave i fysiologi: fordypning i et av kroppens kuriositeter (Universitetet i Stavanger 2012) Delayed Onset Muscle Soreness (DOMS) Gjennom mange år har det blitt sagt at fenomenet DOMS er et direkte resultat av oppbygging av laktat i musklene etter en intens treningsøkt. Men denne antagelsen har vist seg å være urelatert til DOMS. Studier gjort av David Szymanski i 2001 påpeker at blod- og muskellaktatnivåene stiger i løpet av intense eksentriske og konsentriske treningsøkter, men verdiene av laktat er tilbake til normalen innen 30-60 minutter etter trening. (Szymanski, 2001) Så hva
  5. en uke med inspirerende trening på gang :D

  6. Joda på den måten er det bedre å generalisere det og si spis mer, men så er det også det at en ofte lurer på hva en bør spise mer av.
  7. Skikkelig bra form på deg! :)

    1. Vis tidligere kommentarer  1 andre
    2. hardlifting

      hardlifting

      Men takk for oopmuntringen :)

    3. LiveFailLearn

      LiveFailLearn

      Synes du ser veldig bra ut! Det spørs jo på hva som er målet for en selv mtp masse og sånn! Men formen har du! ;)

    4. hardlifting

      hardlifting

      Vil nok ha mye mer masse. Kunne tenkt meg å være med i fitness feks AF.

  8. Ja, nei jeg sliter heldigvis ikke med noen form for spiseforstyrrelse annet enn at jeg kan spise hele tiden, men sliter fremdeles med å gå opp i vekt. Har prøvd lenge nå å vertfall komme over 55kg nærmere 60kg men mye av det i muskelmasse.
  9. Er veldig glad i melk så det er ikke noe problem. Er sånne tips som dette jeg er på jakt etter. Det at noen sier spis mye hjelper meg ikke så mye. Trngr konkrete tips som feks det å spise brødmat med mye pålegg
  10. Joda, det er jo n type diett det å bygge. Men jeg kan da umulig spise riktig når jeg ikke går opp i vekt eller masse.
  11. Hva med type mat som bør inntas i løpet av dagen? Jeg føler egentlig jeg har spist mer diettrettet mat enn bygge mat. Jeg prøver å spise mye og sundt, da jeg vil legge på meg på "rikitig" måte, funker ikke å bli stor og sterk på McDonalds tenker jeg
  12. Har nå trent styrke i 1 år, veier ca 52 kg. Dette er samme vekten Simen jeg hadde før. Nå er jeg riktignok mer muskuløs enn jeg noengang har vært men føle ikke dett bærer noen vei. Jeg føler mye av grunnen er mat og ikke trening, få jeg trener hardt hver eneste gang, og har alltid som mål p løfte tyngre eller klare flere reps på samme vekt. Jeg starter alltid dagen med havregryn, deretter en banan eller yoghurt 0, 5l så lunsj, gjerne kylling og ris. Til middag er det også kylling og ris eller fisk m/ poteter, ris eller makaroni. Kveldsmat er jeg vel heller litt lat med. Bør jeg spise mer br
  13. Trener mer rygg (øvre del) en bryst og er mye sterkere i rygg en bryst. Men trener uansett mye core så føler egentlig ikke det er noe fare for så mye skade.
×
×
  • Opprett ny...