Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rumpa er noe av det jeg finner mest sexy, men et solid bryst er også digg :) Personlig synes jeg utseende ikke betyr så mye så lenge personligheten er der :)

Gjennomtrent overkropp ja:) det gleme jeg :p men helt enig i at hvor gjennomtrent eller fine dem er, om personligheten ikke er god holder det ikke lenge.

Fortsetter under...

Veltrente damer, gjerne med mer muskler en gjennomsnittet. Utover det så får en stram rumpe alltid et ekstra blikk fra meg.

Er ikke et alltid de spesielt interisserte som liker synlige muskler på damer? Og ikke misfortå meg jeg syns også at jenter med muskler er veldig, veldig pene og kjenner selv gutter som digger det men etter min erfaring er det ofte i visse miljø muskler virker tiltrekkende.

Taylor-Wallpaper-taylor-kitsch-1717203-1280-800.jpg

Sånn overkropp og armer :wub: Noe av det flotteste jeg vet om:D

Men uten sjarm, utstråling og herlig personlighet er det ikke noe verdt :p

Tror jeg skal gi friday night lights en ny sjanse om han dere er med:D

Tror jeg skal gi friday night lights en ny sjanse om han dere er med:D

Ja ass han er fantastisk! Han er med i nesten alle episodene, og serien er faktisk veldig bra, alle skuespillerne drar sin del, og serien er realistisk og veldig spennende synes jeg :D Men Taylor er en av hovedkarakterene :D

Filmen Bang Bang Club er også å anbefale :wub::rofl:

Er ikke et alltid de spesielt interisserte som liker synlige muskler på damer? Og ikke misfortå meg jeg syns også at jenter med muskler er veldig, veldig pene og kjenner selv gutter som digger det men etter min erfaring er det ofte i visse miljø muskler virker tiltrekkende.

Det stemmer nok sikkert, jeg syns markerte muskler på damer er voldsomt flott OG jeg har selv drevet med kroppsbygging i snart 20 år. Så det er nok absolutt mulig at det har en sammenheng.

Annonse

Ja ass han er fantastisk! Han er med i nesten alle episodene, og serien er faktisk veldig bra, alle skuespillerne drar sin del, og serien er realistisk og veldig spennende synes jeg :D Men Taylor er en av hovedkarakterene :D

Filmen Bang Bang Club er også å anbefale :wub::rofl:

He he skal prøve:) skal forresten komme ut en ny film med channing tatum og han derre varulven i true blood og en hunk til. Tror enten de spiller strippere eller noe annet men det er ihvertfall en strippescene i den filmen:D filmen skal sees bare pga den scenen:D:D

He he skal prøve:) skal forresten komme ut en ny film med channing tatum og han derre varulven i true blood og en hunk til. Tror enten de spiller strippere eller noe annet men det er ihvertfall en strippescene i den filmen:D filmen skal sees bare pga den scenen:D:D

Haha.. Ja Fantastic Mike var det ikke? :rofl: Har planer å se den selv.. Liker Channing Tatum men de folka i True Blood har jeg vel ikke helt kontroll på hvem er :p

Øynene, smilet, kinnene (haha), veltrent rygg, definerte og sterke armer, solid bryst og hendene bør være mannlige... Hater gutter med lange negler og silkemyk hud uten blodårer :eek: Uææh, creeping me out...

Ja, det er forskjellen mellom gutter, og MENN;)

Haha.. Ja Fantastic Mike var det ikke? :rofl: Har planer å se den selv.. Liker Channing Tatum men de folka i True Blood har jeg vel ikke helt kontroll på hvem er :p

Det var den ja:)

her er han varulven:Dpost-3240-14440830175407_thumb.jpg

Er det bare meg som synes blodårer er skummelt og ikke helt pent? :confused::blush:

Blodårer i hvor stor grad? Jeg lar meg ikke stoppe av noen blodårer når resten av fyren er perfekt for å si det sann;)

Annonse

Er det bare meg som synes blodårer er skummelt og ikke helt pent? :confused::blush:

Kommer ann på hvor mye det... Noen som ser helt PSYKO ut fordi de har for mye... Men naturlige og litt mannlige blodårer, spessielt på armer og hender er utrolig sexy :D

Blodårer i hvor stor grad? Jeg lar meg ikke stoppe av noen blodårer når resten av fyren er perfekt for å si det sann;)

Neida.. Er jo ikke direkte stopper.. :p Følte meg bare litt alene om å ikke like så veldig synlige blodårer :rofl: For meg er blodårer synonymt med blod og "innmat" og dermed hører det til inni uten å være aaaaltfor synlig :blush:

Men nå er vel mine utsikter til å få en sånn drømmemann heller små tror jeg :rofl:

*ønsketenke* Bred rygg, eller generelt en svær overkropp- store skuldre og armer. En litt smal midje, relativt svære lår, og ruuuumpe! :D En skikkelig mannemann altså.. og om han er høyere, har blå øyne og ett sjarmerende smil så er jeg vel solgt... :wub:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...