Djxjfjsk Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 s1,55 her. Ganske najs i forhold til skobruk! Det er digg da, å være lita:) Augis 1 Siter
Augis Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 [quote name="Katrine ' date=' post: 195086, member: 6397"]s Det er digg da, å være lita:) Ekstra stas med høye menn. Siter
kakemonster Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 161, og gift med en på 188 Synd jeg ser ut som en livredd stivpinne når jeg går med heler.. Driver å øver meg Djxjfjsk 1 Siter
Augis Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 161, og gift med en på 188 Synd jeg ser ut som en livredd stivpinne når jeg går med heler.. Driver å øver meg Rett deg opp i ryggen, stram magen og la beina gå! Siter
kakemonster Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 Rett deg opp i ryggen, stram magen og la beina gå! Hehe, ja.. Tror det er den "rett opp ryggen" delen jeg plages mest med.. Går som en slask Også går jeg helt stivt, ingen bevegelse i hofta.. Ikke noe jeg merker selv, men har fått en del kommentarer på det Siter
Augis Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 Hehe, ja.. Tror det er den "rett opp ryggen" delen jeg plages mest med.. Går som en slask Også går jeg helt stivt, ingen bevegelse i hofta.. Ikke noe jeg merker selv, men har fått en del kommentarer på det Det er ganske vanlig har jeg sett. Som sagt, bare stram magen (=stabilitet) og gå som normalt. Litt fler tips: Siter
kakemonster Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 Det er ganske vanlig har jeg sett. Som sagt, bare stram magen (=stabilitet) og gå som normalt. Takk for tips Måtte flire høyt til hun nederste, SÅ ille er jeg ikke, da hadde jeg gitt opp hele øvinga tror jeg Augis 1 Siter
Augis Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 Flira sjæl! Mest fordi det er litt tatt på kornet, en sen lørdagskveld ute i Oslos gater. kakemonster 1 Siter
Djxjfjsk Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 Det er ganske vanlig har jeg sett. Som sagt, bare stram magen (=stabilitet) og gå som normalt. Haha! Likte den siste filmen der ja! :thumbsup: Siter
.Cathrine Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Nike, og spesiel dunks er favoritten xxxxx, Expekt, Roger Arrow Dahl og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.