Gå til innhold

Hvordan ser drømmehuset ditt ut?

Anbefalte innlegg

Yo!

Jeg er veldig glad i arkitektur, og har dermed en ganske nøye bilde av hvordan jeg vil at drømmehuset skal se ut! Ser det er en tråd for hvordan man bor nå, så synes det blir gøy å se hvordan folk drømmer/ønsker å bo. Her er noen bilder av noenlunde hvordan eg vil bu om 10 år:

GUZ-SENTOSA-014-630x557.jpg

Contemporary-House-Decorated-by-Interior-Design-ID1.jpgBungalows-design-by-Guz-Architects-2-580x367.jpg

The-Fish-House-by-Guz-Architects-580x417.jpg,

House-The-Hoke-review2.jpg

Cullen%E2%80%99s-Residence-as-you-saw-in-Twilight-New-Moon.jpg

Cullen%E2%80%99s-Residence-as-you-saw-in-Twilight-New-Moon6.jpg

12+alder5.jpg

9-kitchen.jpg

8-living-area.jpg

12-bedroom.jpg

Hvordan vil dere bo? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/4011-hvordan-ser-dr%C3%B8mmehuset-ditt-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yo!

Jeg er veldig glad i arkitektur, og har dermed en ganske nøye bilde av hvordan jeg vil at drømmehuset skal se ut! Ser det er en tråd for hvordan man bor nå, så synes det blir gøy å se hvordan folk drømmer/ønsker å bo. Her er noen bilder av noenlunde hvordan eg vil bu om 10 år:

Hvordan vil dere bo? :)

Trenger du noen å bo sammen med? Eventuelt hushjelp? Jeg melder meg frivillig så lenge jeg får et rom i den herligheten der! :D

Trenger du noen å bo sammen med? Eventuelt hushjelp? Jeg melder meg frivillig så lenge jeg får et rom i den herligheten der! :D

Haha, joa, hushjelp kan nok trenges etterhvert :p gjesterom skal man nok klare å skaffe i et svært hus som det der ;)

tumblr_loqrethr471qiax1lo1_500-jpg.7989

tumblr_loqrc3uupo1qiax1lo1_500-jpg.7988

quote]

images?q=tbn:ANd9GcSgMRdM6B_NcDozM_CKqU42K0eSgRwRzZyXUxaWauN-Ggqn9zuucxyTt7R0

Link til de stedene? :D

quote]

Annonse

Annonse

Jeg føler egentlig at jeg har drømmehuset mitt jeg :D I allefall rammene til det i hvertfal.. Så mangler bare oppgraderinger osv.. Eneste som mangler med mitt hus er flytebrygga og strandkanten rett utenfor :p

post-3028-14440829795472_thumb.jpg

Et underveisbilde av stua mi.

post-3028-14440829805295_thumb.jpg

Ikke egentlig så veldig bra bilder, og mulig jeg havner litt utenfor.. Menne det var de beste bildene jeg fant :confused: kanskje jeg må bli litt flinkere til å ta bilder :D

Det er i allefall mitt drømmehus :wub:

post-3028-14440829803947_thumb.jpg

Designa ett hus med mål og hele pakka i google sketchup på forrige pcn... Bestående av 5 soverom, ett stort kjøkken med øy, og barstoler rundt! Ei stue for de "voksne" og sitte og snakke med elegante høytalere vellplassert rundt i rommet og speiltv over peisen.

Inngangen til huset kan du entre forfra eller via trippelgarasjen (en sommerbil, en vinter og en plass for å skru på). Huset er styrt av KNX selvfølgelig.

I kjelleren under garasjen (for få mest mulig støy lengst bort) er hjemmekinoen med 11.4 system, og ps3 for å game som fæen utover natta (viktig at man beholder barnet i seg). I kjelleren under selve huset er det 2 soverom+ mindre stue, bad og boder. I andreettasjen er det 3 soverom. Ett master bed room med tilhørende bad med stor dusj (HATER SMÅ DUSJER) og dass med oppvarmet dassring (ofc!).

Dette blir realitet når jeg vinner i eurolotto :) Wish me luck!

Jeg er veldig usikker på hva slags hus jeg vil ha, jeg liker de "gammeldagse" med stakittgjerde og det hele..og jeg liker de litt mer ekstreme i andre enden, veldig moderne hus.

post-233-14440829892144_thumb.jpg

Badet skal ha et utrolig fint badekar og dusj stor nok for to ;-)

post-233-14440829892471_thumb.jpg

Et innebygd badekar; ja takk!

post-233-14440829893148_thumb.jpg

Og et treningsrom!!

post-233-14440829893626_thumb.jpg

Ooog et scraproom ;-)

Det må også ha et helt sykt kjøkken (siden vi både liker å lage mat og spise den).

post-233-14440829894024_thumb.jpg

Det skal også ha rom som inneholder lerret, kinoanlegg og mulighet for alt slags møkkaspillgreiene til kjæresten :p

Og stort fint soverom, samt gjesterom (siden jeg har 8 søsken, 1 fosterbror og 2 par foreldre..så sier det seg selv at man må ha litt plass?). :D

post-233-14440829891497_thumb.jpg

post-233-14440829891819_thumb.jpg

Åh! Liker at du har det så nøye! :D Håper du får drømmehuset, hva med å ha det helt tradisjonelt og "gammelt" utenfor, også skikkelig moderne inni? Jeg synes det hadde vært skikkelig tøft! :thumbsup:

Det hadde vært dritkult ^^ Håper jeg en dag får penger til å realisere drømmen :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...