Gå til innhold

Jobb som PT


ram88

Anbefalte innlegg

Originalposten min ble litt missforstått fant jeg ut, så da kommer jeg heller med noen nye spørsmål nå, som jeg håper jeg kan få gode svar på :)

Jobber da for tiden som Personlig trener og jeg synes det er veldig morsomt å kunne hjelpe folk å nå drømmekroppen deres!

Men har et par spørsmål til dere:

1. Hvordan ville du skaffet deg nye kunder?

2. Hva skiller en god og en dårlig PT mener du?

3. Hva vil du at en PT skal gjøre i løpet av timen, hvordan vil du at han/hun skal få deg til å føle deg?

Jeg er interessert i å lære meg mer om jobben som PT og da er det å få nye kunder en veldig god start tenker jeg.

(Hvordan PT'en bør oppføre seg er nok veldig individuelt, men det er sikkert noe som er ganske felles.)

Håper jeg får noen gode forslag!

Takk for råd fra Robert E!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har helt feil holdning.

Ønsker du å beholde kundene må du vise dem at du har noe å tilby som er verdifullt for dem. Det kan være at du tilpasser program etter behov, forusetninger, målsetning og den kontinuerlige utviklingen. At du tenker helhetlig i forhold til skadeforebygging, prestasjon og jobber aktivt for at de faktisk når målene sine.

I stedet for å tenke mersalg bør du heller tenke på at de blir så fornøyd at de skryter av deg til andre. Jeg synes du utviser noen usunne holdninger i forhold til det å holde kunder på urettmessig vis. Velger derfor å stenge tråden og lar innlegget mitt stå som et slags svar på hvordan man bør jobbe for å få flere kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...