Gå til innhold

4000 medlemmer


123abc1

Anbefalte innlegg

Ser ut som Fitnessbloggen har rundet 4000 medlemmer og må vel bare si Gratulerer :)

2 månder siden jeg startet å logge /lese her på bloggen og det er så mye nyttig informasjon / kunnskap å hente. Samt så mange flinke og motiverende personer som er med på å gjøre bloggen så bra :D

Er det noe man lurer på ,om det skulle gjelde en skade eller hvordan laga Cheesecake så hjelper folk.

Stå på videre med den jobben dere gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg begynte å lese fitnessbloggen for en del måneder tilbake, var det nesten et ukjent nettsted, men etterhvert som folk delte artikler o.l. på andre sider, har fitnessbloggen eksplodert, mildt sagt! Utrolig gøy å se på utviklingen. Hilsen stolt medlem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Det går rasende fort nå. Vi har satt ny besøksrekord 14 ganger i januar. Noe som må sier å være ganske sykt

ja det er en bra side med mye artig å lese på. Eneste jeg syntes kanskje mangler er litt mer "ekspert" tips og triks. Alt fra Litt treningsvideoer til intervju av gode utøvere:)

Jepp vi skal variere stoffet mer fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...