StuntmanMike Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Skrevet 31. januar 2012 Send email på Innbox Takker og bukker! Siter
Birgit Sorteberg Skrevet 31. januar 2012 Skrevet 31. januar 2012 Tror jeg skal ha noen hvis det er interesse! Siter
StuntmanMike Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Skrevet 31. januar 2012 Tror jeg skal ha noen hvis det er interesse! Takk for det, men jeg fikk av Jan Olav Birgit Sorteberg 1 Siter
Birgit Sorteberg Skrevet 31. januar 2012 Skrevet 31. januar 2012 Takk for det, men jeg fikk av Jan Olav Så det nå StuntmanMike 1 Siter
StuntmanMike Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Skrevet 7. mars 2012 Oh, kan jeg få en invite? [email protected] Done Siter
Tamadeus Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har 10, pm meg emailen din/deres. tinaelt 1 Siter
Snowflake89 Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Send email på Innbox HAr du noen flere fitocracy inv ? Siter
VegarL Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 http://www.fitocracy.com/ er da bare å skrive inn epostadressa si der og trykke "request an invite?" Siter
Gjest Ukjent666 Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Hva er egentlig fitocracy? Og hvor bra er det for motivasjonen? Ser på nettsiden deres nå, men hvordan er det egentlig? Siter
123abc1 Skrevet 9. mars 2012 Skrevet 9. mars 2012 Hva er egentlig fitocracy? Og hvor bra er det for motivasjonen? Ser på nettsiden deres nå, men hvordan er det egentlig? Fitocracy is the game you play to improve your fitness. Play it to track your progress, compete against your friends, and get real results in your physical fitness. To play, just enter your fitness activities on the Track page every day. As you enter your activities into Fitocracy, you’ll earn points. Over time, you’ll earn enough points to get to the next level. Leveling up means you’ve been keeping up with your fitness. But watch out, every so often leveling up unlocks a special challenge. Beating the challenges and leveling up means you’re making progress + quests.. eks ta 100 dips på en økt Benkpress 1.5 x Kroppsvekt Knebøy 2.3 x kroppsvekt Motiverer litt en gaming nerd som meg værtfall Det er en loggbok også Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.