Dettrorjegjaggu... Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Hei hei ! Ny pĂ„ en mĂ„te her. Jeg startet sĂ„nn smĂ„tt rett fĂžr pĂ„ske...MĂ L: stramme opp skrotten da - etter vekt som har svingt opp og ned 50 kilo de siste 8 Ă„rene.Det er jo en del Ă„ ta av sĂ„klart..hihi. Dagens mĂ„l er 170cm over gressmatta og 72 kilo , grevinne heng ( ughhh) ryggfett ( har blitt mindre siden start ) ...prĂžver Ă„ fokusere pĂ„ kostholdet da...proteiner og rene varer , litt grĂžnt og frukt. BrĂžd er uansett ikke greia for meg lengre. SĂ„ flink i noen uker - ogsĂ„ litt krĂŠsj og pĂ„n igjen. Har som minste trening 3 dager pr uke , men prĂžver Ă„ ligge pĂ„ 4 helst ;-) 2 dager i uka med rompe og beinĂžveler og 2 dager i uka overkropp , innimellom der putter jeg inn 2 dager med mage og kondis . Styrketrening er nĂ„ blitt gĂžy , ellers er jeg gjerne med pĂ„ en spinning time / hĂžypuls innimellom. Jeg vet jeg aldri kommer til Ă„ bli verken en sylfide eller Fitness Queen - men heller en bedre versjon av meg selv  Liker heller fĂ„ Ăžvelser med tyngre vekter ( tunge for meg ) , enn lette og 80 repitisjoner som skal vĂŠre bedre. Jeg har ei jente via youtube jeg fĂžlger litt med pĂ„ ;-) Og jeg fĂ„r noen rĂ„d av en tidligere bodybuilder da - men vi ser veldig forskjellig pĂ„ hva eller hvordan en kropp bĂžr eller kan vĂŠre . Melder meg inn her nĂ„ da - om mulig kan fĂ„ litt tips og rĂ„d. Har skummet meg gjennom bĂ„de her og der fĂžr disse linjer bli skrevet ned ;-) Har ogsĂ„ et veddemĂ„l jeg skal gjennomfĂžre om under 4 mnd nĂ„Â - gjennomfĂžre tjejmilen ( 10 km ) i Stockholm - og jeg som ikke liker Ă„ lĂžpe engang   - dumme ting man gjĂžr for Ă„ impe litt pĂ„ ungdommen. Ja ja - det er jo muligheter for Ă„ gĂ„ og jogge pĂ„ 70 min. I nuet klarer jeg ikke Ă„ lĂžpe 1 km uten Ă„ fĂ„ Ă„ndenĂžd engang. SĂ„ mĂ„ bli litt kombo-trening frem til det er gjennomfĂžrt da i det minste. Begynte med det i forrige uke - intervall trening 2 dager i uken ute i skogen faktisk. Jeg gleder meg til Ă„ lĂŠre meg - se hva dere gjĂžr - ta imot gode rĂ„d og ikke minst ha enda en ny hobby Ă„ fĂžlge med pĂ„Â Â Gleder meg til Ă„ hĂžre fra Dere <3  Mvh Dettrorjegjaggu...  getsome og tusj12 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/37145-jobben-mot-mitt-nye-jeg/ Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
getsome Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Velkommen og lykke til! HĂžres ut som du har noen fornuftige mĂ„lsetninger sĂ„ dette tror jeg jaggu đ Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/37145-jobben-mot-mitt-nye-jeg/#findComment-1197692 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Dettrorjegjaggu... Skrevet 26. september 2018 Forfatter Del Skrevet 26. september 2018 Yesssssss yessss - tjejmilen ble gjennomfĂžrt En super fin helg i Stockholm som egentlig bare ga mersmak pĂ„ kondissiden delt med 33 000 andre tuffa tjejer <3  , selv om det ikke ble like mye trening fĂžr lĂžpet som jeg hadde planet om.....pga sykdom. Men siden sist her inne da har jeg kjĂžrt mest styrke igjen. Ă rsak er at jeg pga 6 mageoperasjoner de siste 6 Ă„rene har pĂ„dratt meg masse arrvev - sĂ„ etter mer lĂžping - ja da kommer disse sinnsyke smertene frem i tid og utide. Eneste lĂžsning er sterke smertestillende - som jeg kan sette selv om jeg ikke trenger AMK og innleggelse. Det lagt til side - er styrketrening derfor mye bedre for meg. Ellers: SĂ„ - sier og gjĂžr jeg dumme ting innimellom som jeg er usikker pĂ„ om jeg klarer Ă„ gjennomfĂžre  - og denne gangen kommer en tĂžffere utfordring og det er Ă„ bygge meg opp til litt definerte armer - lĂ„r og rygg i fĂžrste omgang - har gĂ„tt sammen 2,2 cm pĂ„ h.bicep og 2,5 cm pĂ„ venstre side. ( mindre flaggermus armer  ) meget bedre holdning , har blitt sterkere og litt innsving under navelen. Men jada hva skjer da... - joda vekta opp 5 kg siden jeg registrerte meg her inne rundt pĂ„sketider.  Jeg vet det kan bli slik - litt utskeielser de siste 2 ukene - men seriĂžst likssom - null alko , spiser fortsatt vanlig mat , litt snack og vĂŠrt i 1 bursdag med bittelite kakestykke og noen biter sjokolade. Har den siste ukene bare trent 1-2 dager i uken og lengre opphold ved sykdom sĂ„klart.- mot til vanlig 3/4 . Hva er utfordringen min nĂ„ da.... Joda...jeg skal ned til 64,9 kg til 01.april 2019 - neida det er ingen april spĂžk. Jeg mener at det skal vĂŠre fullt mulig Ă„ fĂ„ det til , men sĂ„ " redd " for at jeg ikke skal klare det - skuffe min andre part , for videre mĂ„l vi skal gĂ„ videre med kommer etter det PrĂžver Ă„ fĂ„ i meg proteiner da dobbelt av vekta mi - men ikke like heldig med den delen hver dag , fĂ„r prĂžve Ă„ spise mindre karbohydrater , men love poteter da - men legge det til mindre antall og kanskje bare 2 dager i uken. Men helheten i seg selv er jeg sikkert ikke striks nok - sĂ„ fĂ„r prĂžve Ă„ satse mer pĂ„ treningen. De dagene jeg ikke er i jobb - trener jeg lengre , men synes likevel at 90-120 min er lenge nok - kort treningspass er like effektivt pĂ„ 60-70 min - legger opp lĂžpet litt annerledes da - kommer ann pĂ„ om hvilken del av kroppen som trenes ogsĂ„. Please help me da...⊠;-) Ikke bli skremt av Ă„ svare meg... - jeg er bare ei som liker Ă„ trene som hobby/livsstil nĂŠrmer , er relativ nybegynner i denne grenen , men med litt erfaring pĂ„ godt og vondt om hvordan livet kan bli styrt om man ikke spiser rett - trener rett eller lever rett  Big hugs from Dettrorjegjaggu... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/37145-jobben-mot-mitt-nye-jeg/#findComment-1198625 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
L_I_S_A Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Flott logg, her fĂžlger jeg gjerne med đ Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/37145-jobben-mot-mitt-nye-jeg/#findComment-1198628 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AndIwiththem Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 NĂ„r det gjelder Stockholm og ny jobb. Du kan helt starte en flott rengjĂžringsvirksomhet der. Her er et godt eksempel pĂ„ rengjĂžringsvirksomhet i Stockholm. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/37145-jobben-mot-mitt-nye-jeg/#findComment-1199221 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.