Gå til innhold

Kyllingdiett


Radok

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 4.11.2017 den 15.23, Radok skrev:

Jeg sitter å lurer på om jeg ska prøve med og bare spise kylling en mnd å fokusere bare på det. For nå spiser jeg (for lite) på spise riktig.  Og se om det blir bedre resultat på trening.  

Hva er poenget med å spise bare kylling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 4.11.2017 den 15.23, Radok skrev:

Jeg sitter å lurer på om jeg ska prøve med og bare spise kylling en mnd å fokusere bare på det. For nå spiser jeg (for lite) på spise riktig.  Og se om det blir bedre resultat på trening.  

Mener du kylling som hovedprotein, eller virkelig kun kylling, og ingen grønnsaker eller noe som helst annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MarieNK skrev:

Mener du kylling som hovedprotein, eller virkelig kun kylling, og ingen grønnsaker eller noe som helst annet? 

Begge deler virker helt bak mål med mindre man er ufattelig glad i kylling og synes dette er det beste som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, MarieNK skrev:

Ja, men det er bare én av dem som jeg virkelig vil fraråde. 

Hvis ikke kylling er hans absolutte livrett av proteinkilder så vil jeg fraråde begge deler...

Det har da ingen hensikt å spise kun kylling som proteinkilde. None whatsoever. 

Så...Enten har han blitt fortalt at kylling er et must, og at det er en magisk proteinkilde som er bedre enn andre. Mange tror dette av en eller annen grunn, og det er altså 100% bullshit. 

Ellers elsker fyren kylling...Så da er det jo bare å kjøre på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2017 den 15.23, Radok skrev:

Jeg sitter å lurer på om jeg ska prøve med og bare spise kylling en mnd å fokusere bare på det. For nå spiser jeg (for lite) på spise riktig.  Og se om det blir bedre resultat på trening.  

Å spise så ensidig en hel måned er ikke bra hverken for trivsel eller kropp, og du kommer garantert til å få dårligere resultater på trening.

Når det gjelder kosthold, er prioritet numero uno å få i seg nok mat. Prioritet nummer to er at kostholdet ditt bør speile kostsirkelen, nemlig 4 deler kjøtt, fisk, fiber, frukt og grønnsaker og bare én del junk. Legg merke til at kylling kun er en bitteliten del av dette – spiser du bare kylling får du i deg alt for lite fiber, fett og karbohydrater. For ikke å snakke om vitaminer og mineraler du ikke får i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...