Gå til innhold

Pre-workout som er å anbefale?


Lord00

Anbefalte innlegg

Hei!

Går på vidergående skole, byggfag. Når jeg er ute i arbeidspraksis så er jeg ganske sliten etter 7,5t med fysisk arbeid, og er på utkikk etter pre-workout. Hadde håpet på om noen kunne anbefalt en pre-workout som gir et bra kick, men også en jeg får mest mulig for pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Rydda skapet idag, og fant en gammel kjenning jeg kjøpte for sikkert 5 år siden som har gått i glemmeboka helt siden da..:Det kjipe var når jeg kikka oppi, klumpete og steinete som f.. lukter godt dog.

Nå er jeg vel reneste Pablo Escobar for enkelte her inne ? :) *Gjemme meg for DEA*

Oppskrytt pwo synes nå jeg. Men kanskje teste en dag.

19489363_10158905636975113_1919856494_n.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Vil annbefale å bestille fra utlandet. Det du får kjøpt i norge er primært koffein tilsatt sukker.

Bestiller selv enten fra bodybuilding eller tigerfitness. Det blir litt penger i porto, men alt i alt definitivt verdt det.

Bare pass på at innholdet og innholdsverdiene (f.eks av koffein / vitamin C) per dose er innenfor hva som er lovlig å importere til norge. 

Har selv brukt gamle jack3d, C4 og NoXplode. Fikk greit kick av alle. Ser det er tilbud på C4 nå også. Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2017 den 12.53, Superspurv skrev:

Leste en lifehack på hvordan man fikser klumper slik du mener, men husker ikke hvor jeg leste det eller hvordan man gjør det.

Åssen kan du si at 2-3 scoops med jack3d er oppskrytt? :(

La de oppå et plastlokk og slo de svakt med en hammer, løste seg fint.  Ikke testa den enda.

Er veldig stim-tolerant. Kjøpte med meg Dust Extreme og Mesomorph på en USA-tur i vår, begge noen hakk sterkere enn gamle jack3d. Noen dager med bruk så merker jeg veldig veldig lite av samtlige av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...