Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, kimtony skrev:

Går utifra at du har pumpa mer enn meg og derav bedre kompetanse på det området.

Proteinpannekaker hørtes jo både godt og proteinrikt ut! Haru testa det?

Hvis du vil kan jeg komme og tørke deg bak også ?

Annonse

2 timer siden, Eminator skrev:

Hahaha. for en tråd. TS har gått opp 40 kg siden han begynte å trene. bare lure på kor mange kura har gått med? 

Hehe...Han veier 104 kg og benker to reps på 100 kg....Hvis han har kura er det en prestasjon i seg selv å ha den styrken på den kroppsvekta.. 

Det er faktisk en prestasjon i seg selv clean også. Han trenger 24 timers oppfølging. 

8 timer siden, NoBro skrev:

Hehe...Han veier 104 kg og benker to reps på 100 kg....Hvis han har kura er det en prestasjon i seg selv å ha den styrken på den kroppsvekta.. 

Det er faktisk en prestasjon i seg selv clean også. Han trenger 24 timers oppfølging. 

Men kan jo hende at musklane hans er forsatt i sjokk da :hungry:

10 timer siden, NoBro skrev:

Halla. 

Et spm. Elipsemaskim, tanker om det? Hovedsakelig brukers til å kutte kalorier. Lest at det brenner 200-300 kcal hver halve time.

2 timer siden, kimtony skrev:

Halla. 

Et spm. Elipsemaskim, tanker om det? Hovedsakelig brukers til å kutte kalorier. Lest at det brenner 200-300 kcal hver halve time.

Jeg har aldri brukt elipsemaskin i hele mitt liv... :)

Men som med alle former for kardio vil det jo variere fra person til person, fra maskin til maskin - Og aller viktigst: Hvor intensivt du trener den halvtimen. 

Blir som å si at en halvtime løping brenner 2-300 kalorier uten å spesifisere hvordan du løper. 

Annonse

1 time siden, NoBro skrev:

Jeg har aldri brukt elipsemaskin i hele mitt liv... :)

Men som med alle former for kardio vil det jo variere fra person til person, fra maskin til maskin - Og aller viktigst: Hvor intensivt du trener den halvtimen. 

Blir som å si at en halvtime løping brenner 2-300 kalorier uten å spesifisere hvordan du løper. 

Skjønner. Greia er at jeg ikke er noe fan av cardio.

Driver foreløpig med starting strengh programmet. Men føler lissom det blir for enkelt. Bruker 15-20 min. Men blir nok vanskeligere etterhvert. Men om dette programmet vil kutte av magefettet blir spennende å se.

3 timer siden, kimtony skrev:

Skjønner. Greia er at jeg ikke er noe fan av cardio.

Driver foreløpig med starting strengh programmet. Men føler lissom det blir for enkelt. Bruker 15-20 min. Men blir nok vanskeligere etterhvert. Men om dette programmet vil kutte av magefettet blir spennende å se.

Du har fortsatt misset de mest grunnleggende mekanismene her. 

Det er ikke programmet ditt som forbrenner fett, det er det dietten din (Kalorioverskuddet)  som gjør. 

Det programmet der må være midt i blinken for deg,  og det er mer enn godt nok som verktøy til å både beholde og i ditt tilfelle bygge masse i kalpriunderskudd en stund. 

Når styrken din går opp går muskelmassen din opp, og det spiller ingen rolle om noen her inne prøver å si noe annet. Slik er det.  hvis vekta Di samtidig går nedover i denne perioden kan du ta en skål for at du er på riktig vei. Nå har du fått et enkelt men effektivt opplegg,  følg det. Ikke begynn å skulle skifte program osv. Det gir deg ikke noe bedre resultater å vimse med slikt nå. 

8 minutter siden, NoBro skrev:

Du har fortsatt misset de mest grunnleggende mekanismene her. 

Det er ikke programmet ditt som forbrenner fett, det er det dietten din (Kalorioverskuddet)  som gjør. 

Det programmet der må være midt i blinken for deg,  og det er mer enn godt nok som verktøy til å både beholde og i ditt tilfelle bygge masse i kalpriunderskudd en stund. 

Når styrken din går opp går muskelmassen din opp, og det spiller ingen rolle om noen her inne prøver å si noe annet. Slik er det.  hvis vekta Di samtidig går nedover i denne perioden kan du ta en skål for at du er på riktig vei. Nå har du fått et enkelt men effektivt opplegg,  følg det. Ikke begynn å skulle skifte program osv. Det gir deg ikke noe bedre resultater å vimse med slikt nå. 

Neida. Følger dette. Og legger på 2,5 kg ved hver gang.

Kalorioverskudd? Altså du mener at jeg må spise mer enn jeg pleier? Ja Ok:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...