Gå til innhold

Tilbakemelding mark - video


Veronica:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

2 hours ago, Speilblankt said:

På tide å få opp øya for youtube - ikke oppført video.

Ikke mange igjen av de som ønsker å laste ned filer fra folk de ikke vet hvem er :)

2016 vetu :)

Ække farli, bare ei litta jente som drar litt mark lissåm ;)

1 hour ago, Broseidon said:

I min bok er dette nesten perfekt teknikkmessig. Jeg vil dog anbefale deg å få en litt mer nøytral nakke. Dvs. At Du ikke ser opp i taket 

Takk for tilbakemelding! Skal tenke på dette. Det er kanskje et dumt spørsmål, men er nakkeposisjon utslagsgivende på andre deler? Eller er det fordi man kan få nakkevondt på sikt? Eller ev andre grunner? :) Bare spør av nysgjerrighet altså.

51 minutes ago, Zharoon said:

Hold stanga tettere inntil deg - spesielt når du løfter den oppforbi knærna. Du trenger heller ikke se så mye oppover, men det har egentlig ikke så mye å si så lenge det ikke går utover posisjonen til ryggen din.

Ok, tusen takk for tilbakemelding :)

14 minutes ago, TaDenRIng said:

tja, muligens litt pirk, men tenker at du ikke skal så langt ned med hofta. Om startposisjonen blir litt høyere, så blir ryggen også mer nøytral da den virker litt for hyperextended noen ganger. Nøytral nakke er riktignok hovedmomentet her som nevnt lengre opp.

Da må jeg få meg lengre hamstrings :D Eller, mjukere da. Stiv som en gammal sjømann!

 

Uansett, tusen takk for tilbakemelding alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 18.9.2016 at 12.04, Veronica:) skrev:

Ønsker tilbakemelding på teknikken min på mark. Har prøvd å jobbe litt teknikk i det siste, og jo bedre teknikk, jo bedre kjennes øvelsen. Rart det der🙈 Så rop ut om ting jeg kan jobbe videre med!

IMG_0505.mp4

Generelt bra. Som andre sier litt mer nøytral nakke.

Klem hardt rundt stanga og tenk at du skal vri stanga ped lillefingrene bakover - da aktivere du latsenog gjør det enklere å dra stanga inn mot beina. Så fort stanga er over knærne så skyter du hofta fremover og drar stanga langs lårene.

Det samme gjelder på vei ned. La stanga skli langs lårene inntil den passerer knærne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...