Gå til innhold

Billige protein kilder.


Kristian J

Anbefalte innlegg

Hei! :) Jeg har et spørsmål! Hvilke proteinkilder er de beste, MEN billigste i deres syn? Tunfisk og seifilet har jeg holdt meg til en liten stund nå, med tanke på pris. Men jeg er egentlig ikke den typen som kan kose meg med en boks tunfisk! ;)

Kommenter gjerne ned hva dere mener er bes, billig og smaksfult! Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest =xXx=
10 minutter siden, Samsons skrev:

Lever er absolutt den billigste proteinkilden. Rundt 20 kroner kiloet, helt fantastisk å lage gryte på. 

Og det er…?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googlet og fant denne.

http://fitnessbloggen.no/pristest-proteiner/

LLol. Den er fra 2012 men funker.

Hvis jeg dkal ha i meg proteiner spiser jeg vel ikke kikerter lmao. Men det kan væte greit tilbehør for å uppe proteinene litt.

PPersPersonig (android på fitnessbloggen er ubrukelig) bruker jeg mye

BBest pris kyllingfilet rema, fryst torskefilet, karbonadedeig nordfjord, fryst scampi, first price tunfisk, skummet melk, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Samsons skrev:

Lever, fra okse og svin

 

Fy f.... kan bare ikke trykke liker på den. Men du får all min respekt for å konsumere det der. Klarer bare ikke lever. Itte på vilkår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Stilken skrev:

Fy f.... kan bare ikke trykke liker på den. Men du får all min respekt for å konsumere det der. Klarer bare ikke lever. Itte på vilkår.

Smaker litt rart, men går an å lure inn i anna mat ilag med kjøttdeig osv.
Inneholder store megder protein og store mengder mineraler!

Ellers så er laks relativt billige proteiner men inneholder også ein del fett;-)
Proteinpulver er jo ikkje mat men eit tilskudd som du lett kan blande opp i all slags matretter for å øke proteinnivået.
Koteletter var gjenganger for meg på videregåande. Knallbillig og inneholder masse proteiner men også fett.
Svinekjøtt er i grunn såpass billig at man kan hamstre opp med det.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...