Maria-Alexandra Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hei! Kan noen fortelle meg, hvordan jeg blir kvitt dette j***a grevinnehenge/BHfettet?! Føler ikke at noe hjelper, verken kardio eller styrke, å vil så gjerne ha det bort. Det plager meg mer enn det lille valpefettet jeg har på magen. Ser ut så jeg har mannearmer🤔 Alt av tips er ønskelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zmurph Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Å fjerne fett fra bare ett sted på kroppen kalles punktforbrenning. Det er en veldig vanlig myte at dette kan gjøres, mye på grunn av tv-shop reklamer som sprer feilinformasjon. Du kan ikke fjerne fett fra ett sted og ikke resten av kroppen. Det er bare 2 måter å forandre måten kroppen ser ut på. Du kan legge til muskler og fjerne fett. Fjerne fett = kaloriunderskudd, nok proteiner og styrketrening Øke muskler = kalorioverskudd, nok proteiner og styrketrening rudboy og VegaMaren 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria-Alexandra Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Den 6.7.2016 at 6.41, Zmurph skrev: Å fjerne fett fra bare ett sted på kroppen kalles punktforbrenning. Det er en veldig vanlig myte at dette kan gjøres, mye på grunn av tv-shop reklamer som sprer feilinformasjon. Du kan ikke fjerne fett fra ett sted og ikke resten av kroppen. Det er bare 2 måter å forandre måten kroppen ser ut på. Du kan legge til muskler og fjerne fett. Fjerne fett = kaloriunderskudd, nok proteiner og styrketrening Øke muskler = kalorioverskudd, nok proteiner og styrketrening Skulle ønske den myten var sann! Haha. Men takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcus Halberstram Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Beste tipset mitt er å fjerne BHen. To fluer i en SMEKK. Frida=), Spyro og Broseidon 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria-Alexandra Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 6 minutter siden, Marcus Halberstram skrev: Beste tipset mitt er å fjerne BHen. To fluer i en SMEKK. Haha vil jo gjerne fjerne fette, ikje slepp d enda mer laus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Den 13.07.2016 at 1.15, Maria-Alexandra skrev: Haha vil jo gjerne fjerne fette, ikje slepp d enda mer laus Skal du kvitte deg med grevinnehenget, så er vel løsningen å stramme opp sakene litt. Triceps øvelser er løsningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AinaE Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Greia for slappe armer (og/eller kropp) er og ta igjen med brutalitet,dedikasjon og nok + riktig mat! Det vil si tung styrketrening utført med riktig teknikk. Jeg ville snakket med en PT i nærheten av deg, eventuelt en dyktig PT på nett (anbefaler å søke opp ElitePT på fb om du sjekker på nett) The_Underdog 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.