Gå til innhold

Converse som løftesko


AndyBet

Anbefalte innlegg

Hei jeg har nylig sett på noen converse som jeg vil bruke som løftesko. Har lett etter størrelsen jeg skal ha som er 46 men fant bare 45 og 46.5. Vil den 0.5 ha noe å si på løftinga? Nå skal det sies at det kan hende de passer meg utmerket men vil bare være sikker visst tilfelle er at den ekstra lengda ødelegger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vidt jeg har forstått er løftesko flate, uten demping og med litt hevet hel (mulig du får uten heving også). Conversene har 2 av disse egenskapene så de vil nok fungere helt fint. Jeg kan vanskelig se for meg at mangel på perfekt passform vil ha noe som helst å si løftene dine ettersom du står helt i ro. Når du i tillegg har x antall kg på ryggen som presser deg ytterligere ned i bakken blir jeg enda tryggere på å si det ;-)

 

Hvorfor løfter du ikke bare i sokkelesten? Gratis, ekstra ventilering av kroppsvarme, slipper illeluktende sko, mindre å drasse på til trening. Win, win, win spør du meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Converse er helt greit, men skal du først kjøpe sko dedikert til løfting ville jeg bare kjøpt skwææt sko med engang. Adidas/Nike/Reebok. Jeg liker også å bruke de i benkpressen på grunn av at du får et bra grep på gulvet og med hevet hel så får du også god støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...