Gå til innhold

Billigste proteinpulveret


Cheli

Anbefalte innlegg

Har begynnt å bruke proteinpulver nesten hver dag og ønsker å kjøpe proteinpulver billigst mulig. Derfor så jeg litt rundt og i følge prisjakt.no så har Bulkprotein.no de billigste prisene pr.kg med 99,80 kr/kg. 

Vurderer nå å kjøpe fra de, men lurer på om det faktisk finnes noen billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, StiligeCecilie skrev:

Det billigste proteintilskuddet får du ved å droppe et dyrt pulver og heller øke proteininntak via maten.

Hm. Kommer kanskje litt an på hvordan man ser på saken.

De vanligste proteinkildene er vel fisk, fugl og kjøtt. De har i snitt rundt 20 % protein, dvs. 200 g per kilo. Kilosprisen ligger vel fra rundt 120 kr og oppover for ferskvare, litt mindre for frossenvare, la oss si 100 kr. 100 kr for 200 g protein blir til 500 kr for 1 kg protein. Mitt proteinpulver koster ikke så mye.

Cottage cheese har vel rundt 12 % protein (ikke heng deg opp i det tallet, spiller liten rolle om det skulle være 11 eller 14, jeg bare gidder ikke å sjekke det nå) og koster 15 kr per 250 g eller noe i den dur. Det blir rundt 30 g protein per beger. 1 kg protein fra cottage cheese koster da rundt 500 kr. Mitt proteinpulver koster ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, SamGold skrev:

Ett innlegg på forumet hvor du linker til en leverandør?

Lukter reklame. :) 

Kanskje, men ser ikke hvordan det skader oss andre å få det opplyst. Folk får gratis reklame med de fleste linker til produkter uans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...