Mr.Positive Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 ref: http://www.grandiosa.no/Produkter/Grandiosa-Fullgod Var ikke så alt for dummen denne da? Om den smaker noe digg gjenstår å se Eatingmode96 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixit Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 lurer på hva prisen på denne blir jeg, noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsvarsdama5.0 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 49 minutter siden, vixit skrev: lurer på hva prisen på denne blir jeg, noen som vet? Prisen for en vanlig grandis + 20 kr kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Positive Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg synes ikke næringsinnholdet så, så aller verst ut? Mtp kcal, protein, karbs og fett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 38 minutter siden, Mr.Positive skrev: Jeg synes ikke næringsinnholdet så, så aller verst ut? Mtp kcal, protein, karbs og fett. Enig, MEN skeptisk til meierilettprodukter. Har en tendens til å ha høyere sukkerinnhold. Siden det er "helsemat" er det å frykte at prisen er høyere..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Positive Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, Stilken skrev: Enig, MEN skeptisk til meierilettprodukter. Har en tendens til å ha høyere sukkerinnhold. Siden det er "helsemat" er det å frykte at prisen er høyere..... Ja prisen gjenstår å se, samme med smaken, hehe! kanskje jeg får testa denne på en av refeeddagene, kun av nysgjerrighet på smak. Er egentlig ikke veldig begeistret for Grandis ^.^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 7 timer siden, Mr.Positive skrev: Ja prisen gjenstår å se, samme med smaken, hehe! kanskje jeg får testa denne på en av refeeddagene, kun av nysgjerrighet på smak. Er egentlig ikke veldig begeistret for Grandis ^.^ Få høre åssen det gikk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steffen! Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 jeg synes nå makroene var ganske lik en halv grandis orginal. 13g fett, 6g karb og 120kcal mindre i fullgod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, Steffen! skrev: jeg synes nå makroene var ganske lik en halv grandis orginal. 13g fett, 6g karb og 120kcal mindre i fullgod. Har du smakt'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nurse Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Med fare for være litt negativ....har ikke smakt den og kommer neppe til å gjøre det. Regner ikke Grandis som pizza. Spiser ikke ferdigpizza generelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 2 minutter siden, Nurse skrev: Med fare for være litt negativ....har ikke smakt den og kommer neppe til å gjøre det. Regner ikke Grandis som pizza. Spiser ikke ferdigpizza generelt. ok AndyBet og Mr.Positive 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 3 timer siden, Nurse skrev: Med fare for være litt negativ....har ikke smakt den og kommer neppe til å gjøre det. Regner ikke Grandis som pizza. Spiser ikke ferdigpizza generelt. Grandis er Grandis. Har ingen ting med ekte pizza å gjøre. Jeg spiser Grandis som det den er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Positive Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Har ennå ikke smakt den, har ikke sett den i nærbutikken heller, men nå er det ikke slik at jeg har aktivt leita heller ^^ Blir vel å smake den en dag, bare for å ha smakt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixit Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Syntes det er kjekt at det finnes en porsjonspizza med et ok næringsinnhold vertfall, kan tenke meg å prøve den selv hvis den er innenfor rimelighetens grenser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Så de solgte den på Rema. Glemte å sjekke prisen. En foran meg i kassakøen kjøpte fire… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steffen! Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 23 timer siden, Stilken skrev: Har du smakt'n? nei, men så den coop obs til 45kr Mr.Positive 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.